Gå til innhold

Tungt å puste??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå i uke 22 og får til tider så tungt for å puste når eg sitter.. Må då liksom bøye meg litt bakover med hovudet, då letter det litt... Nokon andre som har det slik? Syns liksom det er litt tidlig at den litle liksom ska presse så langt oppover, men nå er kanskje magen litt større enn ka den var forrige gang eg var gravid. Husker liksom ikkje at eg sleit med noko sånn då. Magemålet sist var 18 cm i uke 19. Litt småubehagelig er det faktisk...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har det på samme måte... sliter virkelig med å puste... men merker det spesielt når jeg akkurat har spist, og da tar nok magesekken mye plass. sitter bare her å gisper etter pusten. er 23 uker i morgen, så har enda nesten nesten 4 mnd igjen... kan bli "gøy" dette ja...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...