lillesøster skal bli storesøster Skrevet 20. juli 2008 #1 Skrevet 20. juli 2008 Tar dere rensekur jevnt? Heter jo at man skal ta 2 ganger i året, eller helst 4 ganger i året, til hver årstid. Jeg har akkurat tatt en rensekur, fruktjuice fastekur, weekend pakke. Finnes som ukepakke også. Men jeg er vel ikke så veldig flink å ta rensekur, dette var vel andre kuren for min del, den første tok jeg i februar/mars i fjord, det var en detox 14 dagers rensekur. Kan ikke umiddelbart si at jeg føler noe forandring, men det er sikkert bedre nå enn det var, håper jeg. Tok fra torsdag til i går, og har jo ikke gjort så mye i mellomtiden, men får se til uka om jeg er mer opplagt ol. Kan ikke si at jeg merket noen forskjell sist gang heller, men den virket helt sikkert.
ingjo79 Skrevet 20. juli 2008 #2 Skrevet 20. juli 2008 Hei! Jeg tok en detox kur i fjor.Tror den het Bio Drain. Den var super effektiv! Fikk rensa systemet skikkelig, itilleg til at jeg kunne spise ganske normalt. Litt styr med så mange kapsler pr dag, men resultatet ble finere hud, 3 kilo ned og jeg følte meg bedre. Mener jeg gikk på den ca 10 dager. Vet ikke om det er mange som gjør dette så ofte som du refererer til, men... Hilsen
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 20. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. juli 2008 kanskje det bare var 10 dager den jeg også tok, var flytende som skulle blandes med vann den jeg tok da.
ingjo79 Skrevet 20. juli 2008 #4 Skrevet 20. juli 2008 Den jeg tok var brune kaplser som skulle svelges hele. mener det var 4-6 stk hver dag. Noen fler de første dagene. Det som er litt humor var at min mann startet noen dager etter meg! han håpet å gå ned noen kilo og det gjorde han. Lo litt når jeg fortalte at min mann tok en detox kur! hi hi
blond Skrevet 20. juli 2008 #5 Skrevet 20. juli 2008 Har aldri gjort det selv om det sikkert hadde vært lurt. Jeg merker forskjell på kroppen når jeg har en ekstra sunn periode med mye grønnsaker og frukt. Det er vel en form for rensekur det også?
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 4. august 2008 #6 Skrevet 4. august 2008 tar det ja. men ammer nå å har vært gravid med litt tette svangerskap. men skal ta igjen når jeg er ferdi å amm=)
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 4. august 2008 #7 Skrevet 4. august 2008 Har aldri gjort det og kommer aldri til å gjøre det heller. Nekter å tro at det er nødvendig å utsette seg for sånt. Spiser man nogenlunde sunt klarer nok kroppen å rense seg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå