Gå til innhold

Sambo og tillitt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke hva jeg vil med dette innlegget.. Kanskje andres synspunkter.

Jeg er og min samboer har sammen en datter på snart 8 mnd.

Vi har hittil i dag hatt ett åpent og greit forhold hva angår mobil og pc. Vet hverandres passord og er inne og ser på hverandres sider innimellom.

Men i dag fikk han ett smiletegn fra en jente på facebook jeg spurte hvem det var men han sa han ikke visste... Jeg ba han sende meld tilbake for å finne ut hvem hun var og etter mye om og men gjorde han det og hun svarte sorry jeg trodde du var en annen...

Etter det endret han passord på alt...

hvorfor det egentlig noe å skjule kanskje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være helt uskyldig. Tror likevel jeg ville blitt passe skeptisk/mistenksom om min samboer plutselig hadde skiftet passord på alt etter en sånn liten hendelse.. Men, det er meg, du er den som kjenner din samboer og vet derfor best om dette er noe du bør bekymmre deg over. Håper det er ingenting!=)

Skrevet

Neste gang han logger seg på så kan du vel spøre hva det nye passordet er, siden du har visst det før burde jo det gå greit... Vil han ikke si det så har han vel kansje noe å sjule!

Men jeg synes det høres veldig uskyldig ut :)

Skrevet

Umiddelbart hørtes det veldig uskyldig ut.

Det at han plutselig skiftet passord synes jeg stinker....

Skrevet

har du prøvd noe så enkelt som å spørre hvorfor han skiftet passord? Høres jo litt ut som han har ugler i mosen...

Skrevet

Kanskje han byttet passord fordi han ble lei av maset ditt om noe jeg ser på som en liten bagatell?

Kanskje han mente det var bedre at du ikke så om noe sånt skjedde igjen. Du virker jo litt sjalu egentlig.

Kan du ikke bare spørre da, hvorfor han skiftet passord. Må han tenke litt på svaret kan det jo hende han har noe å skjule. Men synes ikke han hadde det i denne saken hvertfall.

Skrevet

eg tror det er veldig lite sjans for at det er noe mistenkelig med dette. I seg selv ikke noe å være bekymret over.

Skrevet

Sannsynligvis skjønte han hvor opptatt du var av dette, samtidig som at han så at det kunne komme meldinger til ham som du kunne blir mistenksom på, og derfor vil han ha passordet sitt for seg selv.

Det skjønner jeg i grunnen! Forstår ikke dette med at dere skal ha hverandres passord!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...