Gå til innhold

Jeg trenger en klem


Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler meg så bedriten, utakknemlig. Samtid er jeg bare så skuffa, og irritert over at jeg gang på gang skrur forventningene for høyt. Hatt en rævva dag i dag, og har planer om å hoppe til køys snart og satse på en bedre dag i morra!

 

:o(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååå, også du som har bursdag og alt ting!! Gratulerer så mye med dagen (jeg har rett i at du har bursdag ja???). Håper dagen i morgen blir en superfin dag!

 

*Kleeeeeeeeeeem*

Skrevet

Klæææææææm. Fikk vondt av deg nå snuppa mi:(

Skrevet

Uffda, hørtes ut som en trist bursdag det her da....

Sier nå allikevel gratulerer med dagen til deg, og sender samtidig en stoooor klem :)

Håper morgendagen blir topp!

Skrevet

*oppmuntrendebursdagsklem*

Skrevet

Kleeeeeeeeeeeeeeem!!!!!!!!

 

Hva har skjedd?

Evt ikke skjedd...

Skrevet

Stakkars, og du som har bursdag og all ting..

Klem

Skrevet

sender en god kleeeeeeeeem til deg:) håper du får en bedre dag i morgen.

Skrevet

*Stor klem*

 

Man skal være glad på bursdagen sin.... Men bedre lykke imorgen !!

Skrevet

Offdå, dette høres jo ikke bra ut da :( Masse oppmuntrings klemmer sendes herved til deg. Håper det blir bedre :)

Skrevet

Sender en STOR klem til sjiraffenlaffensnupp.

Bursdager skal bli fine:-(

Skrevet

stor nuss på nesen!

 

du må finne ut om det er forventingene dine som er feil eller om det er innsattsen til de som du forventer ting av som er feil. sansynlivis en lett blanding :-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...