Gå til innhold

Hva har jeg hatt rier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har siden litt over halv fem etter jeg var på do hatt mensensmerter, ganske voldsomme vil jeg si og må puste meg gjennom de, klarer å snakke, men vil helst ikke gjøre det. Har og hatt sammentrekninger men har alltid når jeg har hatt sammentrekninger og mensenmurringer samtidig hatt murringene etter sammentrekningene og. Tror det har begynt å avta, men har litt murring enda...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror de er der enda men er litt kortere intervall med dem, hvis de blir skikkelig intense noe de har vært 2-3 ganger så føler jeg at jeg må spy. Kan rier være litt beskjeden i begynnelsen slik at man ikke merker sammentrekningene like godt hele tiden?

Skrevet

Anbefaler deg å ringe føden for å høre hva de sier. Får nok beste svar der. Hvor langt er du på vei?

Skrevet

38+3. Har ringt og snakket med de, hun sa det hørtes ut som jeg var i den første fasen, men de kan jo ikke vare 100%. Hun ba meg ringe opp igjen når det var 5-10 minutters mellomrom og det gjorde mer vondt...

Skrevet

Da krysser jeg fingrene for at det blir baby på deg i løpet av natten eller morgendagen!!! Lykke til!!!

Skrevet

Takk, har mine tvil for kroppen har lurt meg før, men har jo alltids lov å håpe. Har fått 2 ganger sånne frysninger når jeg har disse murringene og innimellom disse sammentrekningene, lurer på hvorfor? Får skikkelig gåsehud en gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...