På vei igjen? Skrevet 20. juli 2008 #1 Skrevet 20. juli 2008 Har siden litt over halv fem etter jeg var på do hatt mensensmerter, ganske voldsomme vil jeg si og må puste meg gjennom de, klarer å snakke, men vil helst ikke gjøre det. Har og hatt sammentrekninger men har alltid når jeg har hatt sammentrekninger og mensenmurringer samtidig hatt murringene etter sammentrekningene og. Tror det har begynt å avta, men har litt murring enda...
På vei igjen? Skrevet 20. juli 2008 Forfatter #2 Skrevet 20. juli 2008 Tror de er der enda men er litt kortere intervall med dem, hvis de blir skikkelig intense noe de har vært 2-3 ganger så føler jeg at jeg må spy. Kan rier være litt beskjeden i begynnelsen slik at man ikke merker sammentrekningene like godt hele tiden?
jejeje Skrevet 20. juli 2008 #3 Skrevet 20. juli 2008 Anbefaler deg å ringe føden for å høre hva de sier. Får nok beste svar der. Hvor langt er du på vei?
På vei igjen? Skrevet 20. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. juli 2008 38+3. Har ringt og snakket med de, hun sa det hørtes ut som jeg var i den første fasen, men de kan jo ikke vare 100%. Hun ba meg ringe opp igjen når det var 5-10 minutters mellomrom og det gjorde mer vondt...
jejeje Skrevet 20. juli 2008 #5 Skrevet 20. juli 2008 Da krysser jeg fingrene for at det blir baby på deg i løpet av natten eller morgendagen!!! Lykke til!!!
På vei igjen? Skrevet 20. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 20. juli 2008 Takk, har mine tvil for kroppen har lurt meg før, men har jo alltids lov å håpe. Har fått 2 ganger sånne frysninger når jeg har disse murringene og innimellom disse sammentrekningene, lurer på hvorfor? Får skikkelig gåsehud en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå