Gå til innhold

nå er vi i riktig by i alle fall...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille venn har kjørt ambulanse fra en by til en annen helt alene, mens jeg kjørte bak i vår bil. Nå er jeg hjemme et par timer bare for å nuse på de andre ungene litt mens pappaen kan få kose med lillebabyen. hehe jeg har vært hjemme et par timer nå, fått dusjet og spist ungene, lagt den minste mens den store ser på barnetv med ny sveis... jeg tok dritgreipappans skjeggtrimmer og vips så forsvant et kilo hår. :-)

haha " mamma... ha ha ha... mamma... jeg kan jo ikke ha sånn hår... ha haha"

men det kan han jo, deilig å ikke ha hår på hodet, og deilig for mammaen å se på et ryddig hode og ikke et rotete et :-) det er så mye rot overalt at jeg måtte gjøre en drstisk rydding et sted ;-) denne gangen ble det på dritgreiguttens hode :-)

Nå skal jeg snart tilbake til sykehuset for å amme lille venn før han skal få medisinen sin. Han er mye bedre allerede, og takk og lov for det. vi skal ta nye bilder av lungene i morgen, og hvis betennelsen har gått tilbake så kan vi få ta resten av kuren hjemme, og det kjenner jeg at hadde vært riktig så fint... deilig å være på sykehusferie altså, men jeg liker meg beste hjemme. selvom alt står på hodet her. men om vi er to voksne så går kanskje ting litt fortere, og da kan vi jo snart se at det blir et hjem av dette her.... :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så fint at det går riktig vei med lilllegutten din og at dere har reist i riktig retning. Jeg krysser fingrene med deg og håper dere kan være hjemme fra i morgen.

Jeg smiler av deg som må ha det ryddig der det er mulig å rydde når det er kaotisk rundt deg. Heldig for Dritgreigutten at hår vokser ut igjen, men han er sikkert fin med helt kortkort hår også :-)

Skrevet

Så bra at lille gutten er bedre! Det er så fælt når barna blir syke, hvertfall så syke at de ender opp på sykehus. Så bra at dere har kommet dere på riktig sykehus da. Slipper hvertfall å pendle fram og tilbake, og så er det jo greit å ha familien i nærheten.

Pappas skjeggtrimmer er også populær her i huset. Det er jo greit å få av en haug med hår når det er varmt i været:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...