rotehaue Skrevet 20. juli 2008 #1 Skrevet 20. juli 2008 Eksen har hatt med seg ungen fire dager i båten og glemt tannbørsten. Istedenfor å kjøpe ny til henne har han bare brukt sin egen til å pusse tennene hennes. (urk). Jeg syns det er fryktelig ekkelt jeg altså, men han syns jeg er helt på jordet og ser ikke noe galt i det... Hva synes dere? Kunne aldri tenkt meg til å lånt tannbørsten til en annen.
Gjest Skrevet 20. juli 2008 #3 Skrevet 20. juli 2008 i den settingen er det vel greit, men om jeg hadde vært i butikken hadde jeg nok spandert på ungen en tannbørste... SYnes også det er litt ekkelt.. :s hadde det vært ikke foreldrene men en annen hadde det iallefall ikke vært greit.. grøss og gru :s
manonym Skrevet 20. juli 2008 #4 Skrevet 20. juli 2008 Til vanlig, NEI! det er både ekkelt, og med tanke på alle karies (eller hva det heter)...... men uten mulighet til å skaffe ny så er det bedre enn å gå uten tannpuss i 4 dager. men vil tro han hadde mulighet til å få tak i ny på en butikk eller noe.
fox`y Skrevet 20. juli 2008 #5 Skrevet 20. juli 2008 NÆI d er uaktuelt, ekkelt. tænk dæ all bakterian en voksen har i forhold t en liten en i munnen da.
børdi Skrevet 20. juli 2008 #6 Skrevet 20. juli 2008 Det får vel være opp til hver enkelt,, Men personlig hadde jeg ikke gjort det nei...
Trenger hjelp!! Skrevet 20. juli 2008 #7 Skrevet 20. juli 2008 nei hadde ikke gjort det,men så klart har man glemt det og det ikke finnes butikker i nærheten så kansje..Muliges jeg hadde dropet tannpuss for den dagen og kommet meg i butikken dagen etter...
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 20. juli 2008 #8 Skrevet 20. juli 2008 Nei, æsj.. Tannbørste er privat og bør for øvrig byttes ut relativt ofte uansett. Jeg hadde nok heller kjøpt ny.
Økologisk_knekkebrød Skrevet 20. juli 2008 #9 Skrevet 20. juli 2008 Nei, da hadde jeg heller droppet tannpussen. Tannbørsten er full av bakterier og dritt. Det er en grunn til at man selv skal bytte tannbørste ofte, og ikke vente til den er utslitt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå