Manhattan skyline Skrevet 20. juli 2008 #1 Skrevet 20. juli 2008 - Når mor og far bor i samme skolekrets - Når mor og far IKKE bor i samme skolekrets Fra tre år og oppover.
Randine + 2 små Skrevet 20. juli 2008 #2 Skrevet 20. juli 2008 Litt usikker...har et søskenbarn på 11 som takler det bra ser det ut til. Foreldrenen bor i samme skolekrets. Vet om eksempler hvor det ikke går så bra....hvor barnet sliter med å omstille seg for hver uke. I det eksemplet kan nok noe av grunnen være veldig ulike regler i de to familiene. Samme skolekrets der også. I utgangspunktet så tenker jeg at 50/50 kanskje har mest for seg der barnet er stor nok til å være med å ta det valget selv.
Gjest Skrevet 20. juli 2008 #3 Skrevet 20. juli 2008 Genialt når de bor i nærheten av hverandre. Tror ikke jeg er så begeistret for tanken når de ikke gjør det.
rotehaue Skrevet 20. juli 2008 #4 Skrevet 20. juli 2008 Syns ikke det er greit. Tror det er viktig at barnet har et sted de kan kalle hjemme. Ikke at hjemmeadressen avhenger av partalls eller oddetallsuke.....
Gjest Skrevet 20. juli 2008 #5 Skrevet 20. juli 2008 - når mor og far bor i samme skolekrets- synes det er greit jeg... kjenner noen som har det sånn og om ungen heller vil være hos den andre når det egentelig ikke er den sin tur så får ungen lov til det osv.... -når mor og far ikke bor i samme skolekrets- kommer an på hvor langt ungen må reise... om det er langt hadde jeg heller satsa på annenhver helg, heller ha ungen en langhelg... eller kommet dit ungen bor og vært litt sammen med ungen før man dro til sitt igjen.... kommer helt an på hvordan foreldrene sin komunikasjon og forhold er også da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå