Gå til innhold

Hvor er dere alle sammen ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

maa jo holde vedlike dette her som begynte saa bra !!!!

 

Selv er jeg smaasyk og hoeygravid :( lettere misfornoeyd med tilvaerelsen og syns at en av delene hadde holdt :(

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er her .....uff da god bedring

Skrevet

Svinger innom mellom slagene jeg også. Og er helt enig, det er ikke noe god kombi å være høygravid og småsyk:-(

Skrevet

Har vært innom dib en tur siden det var så lite liv her inne. Tenker jeg ikke skal være her inne så lenge nå heller, må underholde lillemor litt før det er sengetid. Hun er foreløpig opptatt med barnetv.

Skrevet

Endelig fått et lite pusterom, har vært på jobb i formiddag, så til middag hos svigers, og så har vi pakket i campingvogna i hele ettermiddag. Nå sitter ungene i badekaret så da benytter jeg meg av muligheten til å bamme litt. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...