♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 20. juli 2008 #1 Skrevet 20. juli 2008 har så vondt i kors ryggen. syklig vondt. skulle reise meg opp fra senga og klarte ikke å rette opp ryggen ordentlig... er det mulig å få så vondt. skal ringe legen i morgen og håper han får sett på det.. Men åssen er det. er det farlig å knekke opp ryggen når man er gravid?
sivanneg Skrevet 20. juli 2008 #2 Skrevet 20. juli 2008 veit ikke om d e farli.. sku ha vør en tur hos lægen før d samme sjøl.. har så ufatteli ont i kårsryggen, å i lår/håfte tingen.. redd før at d e sånn bækkenløsning a nå slag, så vil bærre hør om d e nå e kan jør, før at d i d minste ikke ska bi værre..
husmus &2 Skrevet 20. juli 2008 #3 Skrevet 20. juli 2008 Det er helt trygt å gå til kiropraktor når en er gravid. Heldigvis!!!
Lykkelig-nr1 Skrevet 20. juli 2008 #4 Skrevet 20. juli 2008 Hei! Bare dra til legen og finn ut hva det er. Jeg hadde voldsomme smerter i korsryggen og ned mot den ene rumpeballen. Legen fant ut at det var muskelært og begynte derfor hos fysioterapaut. Dette hjalp, og nå er jeg nesten helt bra:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå