Mary Skrevet 20. juli 2008 #1 Skrevet 20. juli 2008 Er det vanlig å være litt ekstra hormonell på selve termindatoen? Jeg har termin i dag, og føler at denne utrolig viktige datoen som har svirret i hodet mitt i månedsvis bare vil komme og gå som en hvilkensomhelst dag! Jeg gråter over ingentingen i dag, og føler meg helt idiot!
Gjest Skrevet 20. juli 2008 #2 Skrevet 20. juli 2008 ...kan skrive under på dette.. Det er så mye forventninger ute og går.. Lykke til. Selv er jeg tre dager over, svært hormonell og godt igang med prosjekt fødsel
Mary Skrevet 20. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. juli 2008 Tusen takk for svar! Har roet meg litt nå, og håper jeg kan la dagene flyte og gå av seg selv (litt vel optimistisk, kanskje)! Kanskje er det litt lettere å vente når termindagen er overstått...
LivK har født Skrevet 20. juli 2008 #4 Skrevet 20. juli 2008 Jeg er også tre dager over, syns faktisk det er lettere nå enn uka før og på termin! "Det gikk ikke", liksom, får tenke på noe annet! Hehe, er veldig klar likevel, da! Men stresser mindre. Alle kjerringråd er oppbrukt, nå får det gå som det går.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå