Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig å være litt ekstra hormonell på selve termindatoen?

Jeg har termin i dag, og føler at denne utrolig viktige datoen som har svirret i hodet mitt i månedsvis bare vil komme og gå som en hvilkensomhelst dag! Jeg gråter over ingentingen i dag, og føler meg helt idiot!

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...kan skrive under på dette..

Det er så mye forventninger ute og går..

Lykke til.

Selv er jeg tre dager over, svært hormonell og godt igang med prosjekt fødsel :)

Skrevet

Tusen takk for svar! :) Har roet meg litt nå, og håper jeg kan la dagene flyte og gå av seg selv (litt vel optimistisk, kanskje)!

 

Kanskje er det litt lettere å vente når termindagen er overstått...

Skrevet

Jeg er også tre dager over, syns faktisk det er lettere nå enn uka før og på termin! "Det gikk ikke", liksom, får tenke på noe annet! Hehe, er veldig klar likevel, da! Men stresser mindre. Alle kjerringråd er oppbrukt, nå får det gå som det går.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...