melkekua™ Skrevet 20. juli 2008 #1 Skrevet 20. juli 2008 Jeg trenger hjelp! Første gang det er barnebursdag her, og jeg føler meg litt lost! Hva er poppis?
yasmina Skrevet 20. juli 2008 #2 Skrevet 20. juli 2008 Vi grillet hamburgere og peolser i min soenns 3 aarsdag, andre ting er pizza, pizzasnurrer. Utenom hadde vi en bursdagskake, muffins og gele i engangskopper.
melkekua™ Skrevet 20. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. juli 2008 Takk ) Ikke så avansert altså hehe ;o) Det skal jeg nok klare!
Gjest Skrevet 20. juli 2008 #5 Skrevet 20. juli 2008 Pølse, sjokoladekake og is. Kjempepopulært for alle små barna.
fox`y Skrevet 20. juli 2008 #6 Skrevet 20. juli 2008 i min sønn`s 3 års dag serverte jeg pølse m/brød-lompe, sjokoladekake,muffins, sjokolade boller,kanelsnurrer:) åsså fikk de en pose med noe småting når de dro:)
Gjest Skrevet 20. juli 2008 #7 Skrevet 20. juli 2008 Vi grillet pølser ute i vår sønns 3 årsdag. Severte etterpå sjørøverskipsjokoladekake og gulrotkake. Nonstop strødd som borddekorasjon. Helt topp.
*ale* Skrevet 20. juli 2008 #8 Skrevet 20. juli 2008 Her er begge barnas bursdag midtvinters, så kun innebursdager her.. Noen år siden eldste var tre men mener jeg hadde sjokkiskake, is og pølser... Muligens muffins-.. er jo lekinga som er viktig for de små, ikke maten. Kun vi voksne som bryr oss om det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå