Gå til innhold

Under to år imellom.. galskap?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en jente på 13 mnd nå, og vi leker med tanken på nr to allerede.. Tør ikke slutte med prevensjon før vi er helt sikre, siden jeg ble gravid på første forsøk sist... Hva synes dere? Altfor tett med to bebiser på under to år?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Titter en liten tur innom her på dette forumet. Har nå kommet meg over i 1. trimester. Jeg har ei jente som snart blir 13 mnd og er nå 7 uker på vei med nr. 2. Det var ikke helt planlagt akkurat, men jeg må si jeg gleder meg. Så fint å få to tette da. Vi bor på bygda, og har ingen andre så små barn rundt her. Nå får jenta vår ihvertfall en lekekamerat etterhvert. Så 3 måneder med kolikk, våkenetter, forkjølelser og matintoleranse er nå glemt:-) Jeg gleder meg kjempe mye jeg!! Lykke til med avgjørelsen

Skrevet

jeg har bare 15 mnd mellom mine to jenter, har aldri angret ett sekund på at de er så tette. De er verdens beste venner og totalt avhengige av hverandre allerede... Kjempe moro å se:) de er i dag 2 og 3 år og jeg er gravid med nr 3, så det sier vel sitt om hvor lite skremt jeg har blitt av to tette:)lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...