Gå til innhold

Tok en test for morro skyld..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å da kom den test streken opp men den var mer eller mindre fageløs...er det noe galt med testen da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det skal jo være tydelig farge på teststreken. Sise jo den er ugyldig visst teststreken ikke dukker frem. Så hadde nok ikke stolt helt på at den var riktig

Skrevet

Tror ikke helt på den selv da jeg har hatt mensen for litt siden men den varte bare i 3 dager, normalt har jeg den i 5-6 dager..såå viss jeg er gravid skulle det ha kommet fram tydlig strek nå

Skrevet

neida, første gang jeg var gravid tok jeg en clear blue.. svaaaak, nesten hvit strek, jeg så bare akkurat som det var noe struktur i ruta. Tok en ny med annet merke, GRAVID.. så det kan nok være sansynlig;p ta en til da og si hvordan det går:)

og denne "mensen" har jeg og hatt alle gangene etter jeg er blitt gravid, men færre dager og reduserte mengder for å si det slik..

Skrevet

jeg var forresten 6 uker den gangen, da jeg testet.. (i fht at det var så svak strek)

Skrevet

Ta CB Digital-test. Da får du til svar gravid - ikke gravid og du slipper å tolke de hersens strekene :)

Skrevet

Jeg har fått "mensen" til riktig tid, altså i går. Men jeg blør utrolig lite i forhold til det jeg pleier. Hadde egentlig ikke trengt mer enn et bind for dagen, og det er ikke normalt for meg. Burde jeg også ta en test kanskje??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...