yohana Skrevet 20. juli 2008 #1 Skrevet 20. juli 2008 I dag er det 7 dager siden termin datoen ... Kjdelig det her å vente å vente ...Så er det så utrolig varmt ute . Klare snart ikke mer .... Er litt lei av alle som ringer eller sender meling hver dag .For å høre om ungen har kommet .. De er jo bare spente og gleder seg jo de å ..Men det får være måte på .. Tar snart ikke telefonen... Vill bare føde nu .....
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 20. juli 2008 #2 Skrevet 20. juli 2008 Føler sånn med deg... La akkurat inn ett liknende innlegg, men jeg er bare to dager over tiden. Fryktelig kjedelig å gå slik å vente hva? Og ikke tør jeg bevege meg langt hjemmefra heller! Har hatt et "prosjekt" hver dag fram til termin, men hva nå da??? Må lage meg litt nye prosjekt tror jeg ;-) Håper det skjer noe for oss snart!
yohana Skrevet 20. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. juli 2008 Ja vente er det verste .Men vi vente på noe bra:) Kansje jeg skal male i morra listene .Det hadde trengtes .Kan jo begynne me et å et rom ..Må bare gjøre noe inne i den varmen .... Ja vi får krysse fingrene at det skjer noe .. Blir bra å kjenne noen rier.Gleder meg da er det over .... Setefødsel skal du føde normalt da ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå