vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 20. juli 2008 #1 Skrevet 20. juli 2008 lure på om noen husker disse kubene som fantes en gang ...altså de lå i en ramme...vanskeihets grad etter farge ... de fantes i rød,blå,gul,grønn,lilla i allefall ...så skulle de bygges i en kube... å alle kunne bygges sammen tror jeg ... jeg har lyst til å ha disse men vet ikke om de selges lengre
vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 20. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. juli 2008 nei ikke den ... de ble solgt som ett puzzlespill ... ikke så store...de var en å en farge...tror rød var den vanskeligste fargen å bygge sammen kuben ...
Nemesis Skrevet 20. juli 2008 #4 Skrevet 20. juli 2008 Åja, husker dem godt! De dukket plutselig opp igjen i butikkene for noen år siden, men nå er det lenge siden jeg har sett dem. Ikke noen hjelp å få av meg desverre.
Nemesis Skrevet 20. juli 2008 #5 Skrevet 20. juli 2008 Det var forresten lilla som var vanskeligst. Rød var hakket under. Rød og lilla sammen var nesten umulig. Ja, jeg er utrolig nerdete på sånt:)
vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 20. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 20. juli 2008 ikke enkelt å søke etter de eller når jeg ikke husker hva de heter..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå