Ubrukelige hengerumper... Skrevet 20. juli 2008 #1 Skrevet 20. juli 2008 Må stå opp tidlig om morgenen for å spise litt, å så gå å legge meg igjen! Selv om det siste jeg gjør før jeg legger meg er å spise 4 brødskiver. Våkner rundt kl 06 å er sååå sulten. Flere som har det slik?
Gjest Skrevet 20. juli 2008 #2 Skrevet 20. juli 2008 jeg var sånn hele forrige uke. ble aldri mett liksom.
Elisa ♥2 barnsmor♥ Skrevet 20. juli 2008 #3 Skrevet 20. juli 2008 JA! Blir usannsynelig kvalm om går særlig mer enn 4 timer mellom hvert måltid. For et par uker siden lå jeg for lenge og leste om kvelden, så måtte stå opp kl 04.00 for honnikorn. Fikk ikke sove for sulten og kvalm...
Sofia-hjertet mitt<3 Skrevet 20. juli 2008 #4 Skrevet 20. juli 2008 har det problemet, spiser ca 5 ganger om dagen (!!) men så klarer jeg ikke å spise så store posjoner lengre... å d er jo sunt matvett, så tar det positivt jeg. Så passer jeg på å spise sunt når jeg spiser
Gjest Skrevet 20. juli 2008 #5 Skrevet 20. juli 2008 Jeg er ofte sulten, men klarer ikke spise så mye. Til middag i dag slet jeg med å få i meg en kvart kylling. Så det blir heller småspising av frukt gjennom hele dagen. Begynner å bli lei av nektarin..... syrlig frukt frister lite.
sivanneg Skrevet 20. juli 2008 #6 Skrevet 20. juli 2008 har d probleme å bynj å bi lei a da:( e bi sultn, åsså spis e litt men så mista e matløsta.. åsså kan d gå 10-15 min så e e sultn ijænn.. å vest e spis litt før my t middag eller generelt egentli, kan e bærre gløm at d håll se dær nede.. mæn om e ikke spis nåkka når e bi sultn bi e åkkså kvalm... *komplisert* e 17 uka i dag å d ha vell vara et par uka... men alle sammen si at e må vell bærre slå me t ro mæ da, før d går næppe åver mæ d første:( mæn mæn d e vell værd da:D
Girlygirl83 Skrevet 20. juli 2008 #7 Skrevet 20. juli 2008 Ja! Sulten hele tiden omtrent. Og hvis jeg ikke spiser så blir jeg småuggen og veldig slapp. Har heldigvis dilla på frukt så pøser på med det, Merker at jeg ikke blir mett på samme måte som før også, kan spise to koteletter og fremdeles ha plass til mer... Sært.
Gjest Skrevet 20. juli 2008 #8 Skrevet 20. juli 2008 Haha..samma her. Kunne spist hele tiden, null begrensninger. Skummelt!!
Gjest Skrevet 21. juli 2008 #9 Skrevet 21. juli 2008 Hm, rart dette her. Matlysta mi har ikke forandra seg etter at jeg ble gravid, ble heller litt mer lei mat og spiser nesten mindre enn før... Men jeg spiser ofte for det, ellers blir jeg gretten som bare fy. Ikke har jeg hatt noe jeg bare "må ha det ellers dreper jeg deg"-mat heller... Men lagt på meg har jeg gjort, selv om jeg ikke har spist noe mer enn før! Opp ca 6 kg (er snart 23 uker)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå