Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutt på 6 mnd. får 2 grøtmåltider og middag i tillegg til amming allerede, men dette er tydelig vis ikke nok. Kan jeg la ham få litt brødmat allere nå, eller er det kun grøt og frukt som gjelder en stund til?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis han har dårlig vektoppgang, ville jeg tatt det opp med helsesøster.

synes det er litt tidlig med brød, vi starta nettopp, sara er 8 mnd og vi fikk beskjed på hs at det var på tide.

men jeg er ikke ekspert, så det kan jo være det er helt grait å gi brød, men ville som sagt tatt en telefon med hs om vekta, siden grøt og middag ikke er nok.

Skrevet

Vekten er det ingen problemer med, han veier snart 9 kg! Det er heller at han er veldig sulten og så ønsker jeg å variere kostholdet hans så mye som mulig (kjedelig med grøt så mange ganger om dagen). Uansett takk for svar.

Skrevet

Vi starta når hun var 6 mnd!

Ikke noe problem så lenge bitene var veldig små. Varierte pålegget og jenta var storfornøyd!

Skrevet

Bare prøv. Han brekker seg dersom han ikke er klar for det! Og momser han i vei så er han klar!

Skrevet

Enig. VI startet når hun var 6 mnd, og hun elsket det fra første stund. Nå er det det beste hun vet (7mnd).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...