C,Augustgutt08&en liten til Skrevet 20. juli 2008 #1 Skrevet 20. juli 2008 Kjenner ikke så tydelige spark lenger, mer store bevegelser på en måte. Ser hele barnet flytte på seg. Har 32 dager igjen til termin, så har vel ikke så stor plass å tumle på da kanskje? Får høre med jordmor på tirsdag, sikkert ikke noe å bekymre seg over. For det er jo liv!
jente Skrevet 20. juli 2008 #2 Skrevet 20. juli 2008 Hei,, Det er sånn med jenta mi og,,, Det er ikke lenger spark men bevegelser,, Det er mye den ene dagen og moderat den andre dagen.. Jeg har 38 dager igjen til termin. Jeg tok meg en tur til UL i dag, da jeg hadde merket mye mindre liv en jeg til vanlig gjør.. Dette barnet er ikke et "turbo" barn, dette er mitt 3 svangerskap og nr 1 var rolig og nr 2 var aktiv.. Men, alt sto bra til, jeg har morkaken på høyreside, og barnet ligger med ryggen mot min rygg og derfor mente legen at det derfor jeg ikke registrerte bevegelsene så godt.. Så jeg gleder meg til hun kommer ut....
C,Augustgutt08&en liten til Skrevet 20. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. juli 2008 Godt å høre Sikkert deilig å sjekke det ut på UL også, men tror liksom ikke noe er galt heller. Og det høres jo normalt ut! For sikkerthets skyld hører jeg med jordmor på tirsdag og hører hva hun sier Dette er vår første og jeg gleder meg utrolig til han kommer ut også. Lykke til videre!
jente Skrevet 20. juli 2008 #4 Skrevet 20. juli 2008 Lykketil videre du og.. Ja, vi har noe stort i vente,,, Vi her hjemme gleder oss så mye.. Og ungene spør hverdag, kommer hun i dag?? Og til og med mannen min sier, tror du hun kommer snart.. Det er jo ikke lett å si når hun vil komme ut, men jeg håper at hun kommer noen uker før,, Det har de to andre barnene våre gjort.. Jeg har termin den 30.08.08, og du har??
C,Augustgutt08&en liten til Skrevet 20. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. juli 2008 Håper også han kommer litt før, men må vel bare prøve å innstille meg på å gå litt over vel! Hørt det er ganske vanlig for førstegangs, men kan jo like gjerne være andre veien også tenker jeg. Har termin 21.08.08 jeg da
C,Augustgutt08&en liten til Skrevet 20. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 20. juli 2008 Da er det håp da jo Kjenner jeg begynner å bli litt lei nå, skal bli godt å få det overstått!
jente Skrevet 20. juli 2008 #8 Skrevet 20. juli 2008 Ja, man blir "liksom" klar mot slutten og vil gjerne ha dem ut slik at man kan få se nurket...
C,Augustgutt08&en liten til Skrevet 20. juli 2008 Forfatter #9 Skrevet 20. juli 2008 Ja, vi er så spente på hvordan han ser ut. Vil gjerne møte han i virkeligheten nå Men masse lykke til videre!
vakera ¤høygravid¤ Skrevet 20. juli 2008 #10 Skrevet 20. juli 2008 Hei hei! Jeg har også termin 21.08.08 og de siste dagene har jeg det akkurat som deg: Bebien røren mindre på seg og nå er det ikke lenger spark men store bevegelser. Godt å høre at andre har det som meg, da regner jeg med at alt er normalt. Er også førstegangsfødende Lykke til!
C,Augustgutt08&en liten til Skrevet 20. juli 2008 Forfatter #11 Skrevet 20. juli 2008 Morsomt med termin samme dag Ting er nok normalt da ja! Masse lykke til til deg også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå