Gå til innhold

Hvordan går det med dere? Flere som er lei?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her går dagene som før. Har IKM onsdag til søndag en gang pga ustabile sykluser etter sa. Tror ikke jeg vil teste før jeg er tydelig på overtid. Er passe lei og tenker ikke på prøvingen så mye lengre. Vi har sagt til hverandre at vi prøver til vi blir 30år dvs. om to år. Så kutter vi strengene hans da uansett. Er heldig og har to gutter. Alt med prøving er ork for tiden. Gidder ikke engang å ha sex. Håper andre som har litt mer mot enn meg for tiden. Godt å skrive det her uansett når jeg er frustrert. :( Dagens syteinnlegg så jeg nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er lei eg og Randis...!

fikk TR idag... 1 veke på overtid.. super happy for at den kom :) Men sannsynligvis har El blitt forskyve ei veke og den missa vi :(

Men vi kan ikkje gi opp heilt enda :)

Skrevet

Lurte litt på hvordan det gikk med deg nå, scoobydo. Kjedelig å vente ei hel uke på tante da. Blir sånn at man håper litt. Greit å få mensen slik at man kan gå videre, men superkjipt uansett. :( Vi er på bånn når det gjelder prøving for tiden. Ikke moro.

Storgutten min er ti år 21.juli :) Mannen min har slitt seg gjennom bruksanvisning som var utydelig og satt opp ei diger trampoline. :) Var mye større enn jeg hadde sett for meg. 4m. Blir moro å se fjeset hans i morgen tilig. :) Har besøk av søsteren min og barna og får ei søster med familie til på besøk imorgen. :)

Skrevet

Du fikk du også scooby? Sitter her med smertehelvetet selv nå:( Men er klar igjen om en drøy ukes tid..

Skrevet

oh yes... hardt og brutalt her og :/ Men veldig happy for at den kom :)

Har skapet fult i El testa så denna ppen blir det testing :)

Skrevet

Lenge sia eg har sett deg her inne Randis! Hatt ei BIM pause eller?!

Korleis blei bursdagsfeiringa i dag?!...

Vi skal på visning på ny leilighet i dag :) Blir spennande :D

Skrevet

her kom og tr i natt gitt.. smerter!! jeg pleier ikke ha smerter eller store blødninger i det hele tatt.. men denne gang er det vondt!! og oppblåst er jeg og ! ser ut som jeg er 12 uker på vei elelr nå

tidl. stine27

Skrevet

får som oftest større smerter når mensen kommer for sent!.... :/

Skrevet

Hei!

Jeg er skikkelig lei. Vi har prøvd i 27 mnd nå uten hell. Har ingen barn fra før så vi håper virkelig det er vår tur snart.. Men skal si jeg begynner å bli lei sex og all prøvingen. Skal få bestilt time til utredning, men er så redd for å få den beskjeden om at jeg ikke kan bli gravid.. Men er vel egentlig like greit å få den beskjeden enn å bare prøve og prøve. Håper da selvsagt at vi bare har bomma. Men er 5stk som har spådd meg og alle har sagt det er noe galt med eggstokkene mine.. Så er vel derfor jeg er livredd for å oppsøke legen.. *Snufs*

Skrevet

uff,ja,jeg er og livredd for aat jeg ikke kan bli gravid.. selv om vi netopp har beg. prøvingen.. men jeg er ikke 20 lengre,så stresser liiiitt.. ble 28 i januar..

Skrevet

Hei *Silje*...... Vi er i samme båt! Vi har også prøvd i to og et halvt år, eller 25 pp. Jeg er i grunn ikke kjempe lei selve prøving, men er frustrert over at det aldri klaffer. Jeg håper like mye hver mnd, men uten at hellet er med. Vi startet utredning i vinter og håper å få et svar etterhvert! Føles som om alle rundt meg for både en og to, mens her skjer det ingenting.... Men jeg har virkelig troa på at det en dag er vår tur til å oppleve at spiren sitter :-)

Hvor gammel er du da? Jeg er sikker på at dere også kan få egne barn!

Skrevet

Til StinaMor09?

Har dere prøvd lenge? Jeg er også litt stressa over alderen... blir jo ikke akkurat yngre. Jeg er 29... Vi har prøvd i to og et halvt år, akkurat startet utredning.

Skrevet

Er også ganske så lei, etter 1 1/2 års prøving...

Vil så gjerne at alexandra skal bli storesøster og vi savner en baby i huset...

Etter SA en for 3 uker siden er ikke motet helt på topp, men nå gifter vi oss på lørdag så jeg har hatt mye å gjøre så har ikke tenkt så mye på verken SA eller å lage baby, men det er klart at tankene er ikke langt vekke heller..

Jeg er også livredd for å få en cyste til som skal klusse til syklusene mine igjen....

Håper bare jeg sitter med en baby i armene innen et år, vil ha en til før snuppa blir tre... først var målet før hun ble 2 men det gikk ikke... så vi får håpe på innen dette året

Skrevet

hei vonna79!

vi er nyprøvere vi da,2pp,vi er så trige atte! er 28år begge to! og vert sammen i 8år. men vi har begge hadd krevende jobber og reist masse ++++.. men nå er det jammen på tide!!

ja,er kjipt å tenke på om alderen kan sette en stopper for å bli gravid,skulle jo ikke tro det enda da..men man vet jo alldri..klokka går allefall fort forover!

Skrevet

har ikke prøvd så lenge vi da... men ble gravid med et uhell i februar...og mistet da jeg var i 10 uke... hadde utskrapning i april!... hadde liksom ikke trodd det skulle være så vanskelig å bli gravid igjen... men spørs om vi bare var heldige sist gang!... Går bare inn i 4 pp... men fortsatt veldig utolmodig..

Skrevet

"Godt" å se at andre er i samme båt...vi har prøvd omtrent et år, og skal til legen i morgen! Er veldig spent....... Dette blir første samtale med lege (fastlegen) og håper på å ble henvist til spesialist med en gang. Noen som har noen tips?? "Gjør" legen noe på første besøket eller er det kun prat?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...