Gå til innhold

Erfaringer med billigtester?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Stemte de eller stemte de ikke på dere?

 

Selvfølgelig spm fra en prøver med masse symptomer, men negative billigtester:)

Videoannonse
Annonse
Gjest leelu25- GRAVID nr. 2 påvei :)
Skrevet

Det tok en stund før de ble positive (husker ikke hvor mange dager over ikm) sist jeg var gravid.

Kjøp en clearblue vanlig eller digital :) De sverger jeg til! Har aldri slått feil

Jeg har testet positivt tre dager før IKM med clearblue både sist og nå :)

Skrevet

mannen er ute etter test nå. men vet ikke hva de har her borte. :) kanskje det er qr de har her..?

Skrevet

Hvor lenge over var du før de ga deg positivt svar forresten?

Gjest leelu25- GRAVID nr. 2 påvei :)
Skrevet

Mins det var en onsdag og da hadde jeg ikm på en søndag. så var tre dager over ikm.

Dette var billigstrips da... men det er vel ca samme sensitivitet på de testene tror jeg.. :) og i 2006.

Lykke til!! håper du kommer hit til oss :))

Skrevet

hmm, ok, jeg er bare 2 dager over. Brukte de sist jeg var gravid, men da testa jeg ikke før 4 uker over...

Skrevet

hei jeg testet meg ei uke før jeg skulle ha mensen å det var posetivt.

siste mens var 11 juni. så nå er jeg sånt ca 5 uker på vei å det var cleriblu.

 

Skrevet

Fekk svak positiv strek med billigtest når eg va berre 3+2. Visste det var veldig tidlig å teste men eg følte at noke va på gong og klarte ikkje å vente. Tok ny test 2 dagar etterpå og samme skjedde -svak strek. Og så tok eg clear blue digital test 4+1 og då var eg 100% sikker :)

Skrevet

Fikk positiv test med billig test allerede dagen etter ikm ;)

Å den slo ut med en gang =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...