meg og mine <3 Skrevet 20. juli 2008 #1 Skrevet 20. juli 2008 Er d noen her som vet 100% skkert om d er toll på leker? mener jeg har hørt at d ikke er toll på leker,men er ikke sikker så håper d er noen der ute som vet.
Trultemora er presseklar!! Skrevet 20. juli 2008 #2 Skrevet 20. juli 2008 Jeg har blitt fortalt av alt over 200 kr skal fortolles jeg unntatt gaver?!
melkekua™ Skrevet 20. juli 2008 #3 Skrevet 20. juli 2008 Trodde det var kun bøker som var unnlatt for toll...
~sjiraff~ Skrevet 20. juli 2008 #4 Skrevet 20. juli 2008 http://www.toll.no/templates_TAD/Tolltariffen/Chapter.aspx?id=143198&epslanguage=NO&bk=95.03#95.03 Hvis jeg skjønner dette riktig så har du rett i at det er tollfritt. Men moms må man jo betale uansett.
~sjiraff~ Skrevet 20. juli 2008 #5 Skrevet 20. juli 2008 Hmm.. men da jeg blar videre her ser det jo ut til at alt er tollfritt.. Tja.. sende en e-post til tollvesenet kanskje?!
~sjiraff~ Skrevet 20. juli 2008 #6 Skrevet 20. juli 2008 Neida.. bare tuller jeg. Søkte opp klær og der stod det 10,7%. Så da ser det ut til at leker er tollfritt ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå