Mamma mjaua Skrevet 20. juli 2008 #1 Skrevet 20. juli 2008 hvor har man vondt? hvor i magen? andre steder på kroppen? hvordan påvirkes pusten og hvor sterke/svake er de i begynnelsen? noen som vet
Gjest Skrevet 20. juli 2008 #3 Skrevet 20. juli 2008 Jeg husker jeg opplevde riene forskjellig fra 1. til 2.mann.. Med 1.mann satt riene mest i selve magen.. Med 2.mann satt riene bak i bekkenet, jeg følte at bekkenet mitt skulle sprenge ved hver rie.. Det var grusomt=( Det er viktig å prøve å finne en rytme som passer deg med pustingen. Rier er svake i begynnelsen og tar seg opp i styrke og hyppighet. Prøv å puste rolig, hyperventilering tror jeg gjør ting vondt verre.. Bare et tips til dere som lurer på om det er kynnere eller rier dere kjenner; TRO MEG du kjenner når det er rier, du kommer ikke til å være i tvil når de kommer!! =)
mamman til 2 godjenter:) Skrevet 20. juli 2008 #4 Skrevet 20. juli 2008 for meg så kjentes riene ut som litt kraftigere enn mageknip, trudde det bare var det med en gang, men når de kom med gjevne mellomrom så var jeg ikke i tvil om at det var rier. mine rier var kunn i magen. riene ble heller ikke så innmari mye kraftigere heller, jeg kjente de så klart, men som Jojo79 er høygravid sier så hjeler det å pustte rolig, ikke hold pusten, det gjorde jeg et par ganger og jeg ble vel helt rød i trynet..hehe.... og du merker om det er rier eller kynnere:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå