Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

milde himmel..

4 dager til ikm, og midt på dagen urin.. ca 2 dråper!!!

men den lyste nå virkelig gravid :))

helt satt ut nå ja...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du også? Hva i..så mange gravide nå:)

Gratulerer!

Hva slags symptomer har du? Og hvilken test bruker du?

Skrevet

grattis jeg vil å .. send babystøv...

Skrevet

Gratulerer såååå masse!! Kjenner igjen følelsen.. Kan ikke vente til det er min tur;)

Skrevet

jeg brukte clearblue digital..

har hatt kvalme, kastet opp i forrige uke, murringer i korsryggen og litt i magen, super ømme brystvorter og veldig god luktesans.. har også sovet enormt mye den siste uken :)

eneste som gjorde at jeg ikke trodde dette var pms er at jeg har vært i et fantastiskt godt humør :))

sender masse babystøv, skal ta en test til nå bare for å være sikker da hehe..

klemmer til alle som venter og som er gravide :)

Skrevet

Har dere prøvd lenge?

Husker jeg leste inne på et annet forum at du fikk deg kjæreste i vinter tror jeg??;);)

Skrevet

Masse tegn da med andre ord:)

Du er skikkelig heldig, kjenner jeg er misunnelig på dere:D

Lykke til videre:)

Skrevet

Gratulerer så mye:o) moro da!

Kose deg masse med den voksende magen!

Du spådde meg forresten gravid i september i år. Spurte deg i november tror jeg, og jeg ville jo ikke tro på deg. Du skal jammen se at det blir du som hadde rett allikevel. Blir spennende å se altså! Håper det er vår tur snart og altså:o)

Skrevet

vi sluttet på pilla i mars fordi jeg var et hormontroll, og så brukte vi vel hoppe av en stund, men så fant vi ut at hvorfor ikke bare hoppe i det. så har latt det stå til siden mai. hadde en sa i mai og ble veldig usikker på om noe var galt..

men vi har ikke vært aktive prøvere, har ikke målt eller passet på el i det hele tatt siste mnd, så dette er et lykke treff for oss :)

vi har bare vært sammen siden januar, har bodd sammen siden februar, kanskje litt tidlig men men, vi elsker de barna vi har og gleder oss til et felles :)

Skrevet

så spennende :) gleder meg til september jeg nå for å se om det klaffer ;) håper jo for deg da TusseMor at det klaffer før ;)

Skrevet

takk meg & lille vampyr, jeg tror nok det sitter snart for dere også :)

Skrevet

Gratuelrer! Er bare ørlite-bitte-lite-granne misunnelig...:-D

Skrevet

Takk:) Håper det jeg også.

Gjest leelu25- GRAVID nr. 2 påvei :)
Skrevet

Gratulerer!!!

Da kommer du også inn på 1.trim med oss :)

Når har du termin da? :))

Skrevet

Nei, du tuller!! Såå gøy =D =D =D

Gratulerer så mye!!!!!

Skrevet

Du skal nok få vite det om det slår til!

Du er vel i himmelen i dag du:o)))Kose deg masse da, og lykke til videre!

Skrevet

GRATULERER så utrolig masse. Leste om hvordan du og kjæresten din satset. Vi er i helt samme båt. Lykke til og ønsker dere alt godt. Supertøft av dere å satse. For oss føles det også helt riktig å satse alt nå. Stoler fult og helt på magefølelsene mine og håper jeg også snart får en liten spire.

Take care.

Skrevet

så bra :) godt å høre om flere som er som oss :) får jo kommentarer ofte på at vi er gale som gjør det her, men de preller av som vann på gåsa! vi kjenner oss og vår situasjon best og tar våre valg selv :)

stå på Frida, masse babystvøv til deg også!!

Skrevet

Ingenting er for tidlig om man er glad ihverandre og de barna man har;) Hva som skjer i fremtiden, får man ta da;) Var utrolig koselig at det klaffet for dere. Blir mars-baby! Kos dere masse sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...