Gå til innhold

Jeg har mistet arbeidslysten jeg......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 32 og nå har jeg virkelig ikke lyst til å jobbe mer. Jeg har en kjempetrivelig jobb og digger menneskene der, men nå klarer jeg bare ikke å motivere meg til flere uker på jobb. Noen som kan hjelpe meg? Bare noen positive ord så jeg holder ut den siste tiden?

Mest av alt har jeg lyst til å ordne istand her hjemme, strikke, gå turer og forberede meg til babyen kommer.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo ikke bra, spesielt når du trives i jobben din. Føler med deg:o)

Du må tenke at nå er det ikke lenge før du går ut i permisjon, 5 uker igjen bare:o)

Skrevet

jeg sa ifra at nok var nok nå da jeg var 33 uker på vei . gikk til legen å sa at nå var jeg utbrennt og ville ta vare på meg selv til fødselen kom (man burde være uthvilt) så han skreiv sykemld til meg helt til termin ;)

men nå er jeg plaget med mitt og da så...

Skrevet

Jeg er 29 fullgåtte uker nå, fikk 50% sykemelding forrige uke, pga søvnmangel, men merker jeg får vanvittig mye mer overskudd av å ha noen dager fri! Om en uke skal jeg ha tre uker ferie, og etter det er det en måned igjen til permisjon. Jeg er ikke så veldig motivert for å jobbe fullt de ukene, kjenner jeg. Syns det er viktig å ha litt overskudd til å gjøre klart, dessuten blir det mye mindre av alle ubehag (søvnløshet, halsbrann etc) når man er mer uthvilt!

Hehe, ikke så veldig oppmuntrende til å fortsette i fulll jobb, som du spurte etter, men jeg mener nå at det er viktig å klare å nyte denne tiden! Jobbe skal man gjøre hele livet :)

Skrevet

Jeg skal begynne opplæring av vikaren min til uka, så jeg må jobbe iallefall 2uker til, fullt. Men arbeidstempoet har minket betraktelig, heldigvis er det feriemodus på jobb.....Jeg får bare ta en dag av gangen, så kanskje jeg sykmelder meg på slutten. Håper arbeidsgiver ser litt mellom fingrene nå, siden jeg ikke får jobbet helt optimalt ;-)

De på jobben er iallefall enig i at jeg burde få jobbe litt mindre fremover, men det er vikaren min som ikke har mulighet til å begynne opplæringen før til uka, og da tar det jo en stund før hun kan jobbe helt på egenhånd.

Men takk for svar jenter, jeg skal klare de siste ukene iallefall.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...