Anonym bruker Skrevet 20. juli 2008 #1 Skrevet 20. juli 2008 Signerer med anonym et par uker til da det ikke er offesielt at vi har forlovet oss enda, venter på ringene vi har bestilt. Noen andre som skal gifte seg denne dagen? Har dere begynt å planlegge? Vi har booket lokale, og skal ringe kirken i morgen. Det ble denne datoen pga at det var bare da det var ledig i det lokalet vi ville ha. Ville egentli ikke ha det midt i fellesferien, menmen..det går vel greit det og:)
Minimo <3 Skrevet 21. juli 2008 #2 Skrevet 21. juli 2008 Vi gifter oss da:D Skjold kirke i bergen;) har begynt å planlegge ja:) menne mangler ennå lokale.. men kommer etter hvert;)
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2008 #3 Skrevet 21. juli 2008 Så hyggelig med noen andre på samme dato:) Hva har dere startet med av planlegging? Vet liksom ikke helt hva som skal gjøres et år i forvegen. I dag har jeg bestilt kirken, og lokale er i orden. Gleder meg allerede jeg! Skal ha et drømmebryllup..hehe Det er bestemt.
♥Gravid med nr 3-22.10.10♥ Skrevet 27. juli 2008 #4 Skrevet 27. juli 2008 Vi gifter oss da:) Har akkurat bestemt det, og håper på at alt går i boks for den datoen:) Må ringe kirke imorgen:)
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 28. juli 2008 #5 Skrevet 28. juli 2008 vi skal også gifte oss da Lesjaskog kirke, i oppland fylke. Har begynt å planlegge, men d er bare kommet på papiret ennå, hehe. Bestilt kirke da
Nenya^juni2010 Skrevet 30. juli 2008 #6 Skrevet 30. juli 2008 Vi skal også gifte oss da:) Er ikke offesielt ennå da, så tar anonym for nå!
Nenya^juni2010 Skrevet 30. juli 2008 #7 Skrevet 30. juli 2008 hehe.. ble visst ikke anonym allikavell.. jaja:)
Madam-mim Skrevet 6. august 2008 #8 Skrevet 6. august 2008 HI her. Da har vi offesielt forlovet oss. Han fridde 31.juli:) Så nå trenger jeg ikke være anonym lenger. Ser vi er tre her som er like gamle, 84 modeller:) Har ikke kommet så mye lenger i planlegginga. Men lokale, kirken og bryllupssuiten er booket da.Også har jeg bestilt litt ting og tang på weddingstar.com, mye fint der:) Skal nok bestille mer der senere.
Minimo <3 Skrevet 9. august 2008 #9 Skrevet 9. august 2008 hei igjen;) No er mest sannsynlig lokale i boks og:D skal sjekke det ut til uken:D gleder meg så sinnsykt;) hehe.. Har bestemt tema og tenkt ut dekorasjoner;) blomster er fikset(morfar er gartner) og mat er snart bestilt;) går unna dette:D Temaet er Rødt og Hvit:D:D Forresten, har fått brudekjole, smykker, strømpebånd og slør skal syes selv, har sett på tiara og;) sminke og hår er også fikset:) Servitører er fikset og rydding av lokalet er fikset:) uff.. går alt for fort i svingene;)
Nenya^juni2010 Skrevet 9. august 2008 #10 Skrevet 9. august 2008 ojoj:) Du har det virkelig under kontroll:) Jeg har også bestemt meg for dekorasjon og tema, men av erfaring vet jeg at jeg ombestemmer meg tusen ganger:D
Minimo <3 Skrevet 23. august 2008 #11 Skrevet 23. august 2008 haha.. der ser du;) No er endelig lokalet i boks og:D
Madam-mim Skrevet 23. august 2008 #12 Skrevet 23. august 2008 Må si du har stått på med å ordne både det ene og andre minimo:) Her er foreløbig i orden: -lokalet -kirken -hår/sminke booket -dj -forlovere -bryllupssuiten -borddekorasjon/farger er jeg veldig frem og tilbake på Tenkte jeg skulle begynne å se på kjoler i september, gleder meg til det:)
Minimo <3 Skrevet 24. august 2008 #13 Skrevet 24. august 2008 ja, det er jo deilig å få alt på stell no, menne mangler jo fortsatt penger til å gjøre det;) Men kommer etter hvert vettu;) Har da: Kirke Lokale hår/sminke Kjole Suite dekorasjon Invitasjoner(skal lages) Forlovere Mat er bestemt smykker/tiara strømpebånd blomsterdekorasjonene smoking te kisen min;) transport for meg og han;) kommer ikke på mer no;) gleder meg sånn til vi virkelig kan begynne forberedelsene:D
Minimo <3 Skrevet 7. september 2008 #14 Skrevet 7. september 2008 Helledussen:D Typen til bestevenninen min er kokk på hotell her i bergen:D Han lager maten til oss for 5000 kr:D Da er bare råvarene betalt:D herregud så glad jeg er;) sparte 6000 kr der:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå