Anonym bruker Skrevet 20. juli 2008 #1 Skrevet 20. juli 2008 Okei... jeg skal prøve å se på dette med ikke så altfor dømmende øyne.. for det går an å ha en vill sommer med flere partnere. MEN, hva med prevensjon da? Og hvordan i huleste kan kjerringer juge til mannen sin og si det er dems unge når de har pult elskeren sin i skjul? Æsjj.. sånne kvinnfolk gjør meg flau! Har til og med hørt om damer som går på byen for å finne mannfolk til å gjøre dem gravide.. Dere er stygge!!
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2008 #2 Skrevet 20. juli 2008 Jeg grøsser........ Oi shit.. der kom det en gulp også... Gross!!! Sånne kjerringer burde blitt sterilisert,
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2008 #3 Skrevet 20. juli 2008 Er det virkelig ingen som har synspunkter på det her?? Hehe.. dette må vel få enhver til å tenne på 10 plugger!
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2008 #4 Skrevet 20. juli 2008 Kanskje mange som føler seg truffet, siden få har meninger om det?? Helt enig!! Fy faen!! Kjenner ei som sier at om hun ikke blir gravid snart skal hun på byen "å pule på seg en unge!" Tenk på det stakkars barnet da?? Liker tanken på at barnet i magen min ble til pga kjærlighet og elskov, ikke et fylla, tøm-og-røm-opplegg....
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2008 #6 Skrevet 20. juli 2008 Godt poeng.. kanskje det er mange kvinnfolk her inne som ikke vet hvem faren er.. Fysj.. Stakkars barn.. vokse opp med sånne mammaer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå