annka82-har 3 nydelie gutta:) Skrevet 20. juli 2008 #1 Skrevet 20. juli 2008 Hvor lenge før og etter el vises det positivt sånn ca?skal streken være likedan som kontrollstrek hele tiden?skal ha el enten 18/7 eller 22/7,men testen er likedan på både kontrollstrek å den andre...noen som vet?
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 20. juli 2008 #2 Skrevet 20. juli 2008 Test-streken skal være like sterk, eller sterkere, enn kontrollstreken. Kun da er el-testen positiv.
annka82-har 3 nydelie gutta:) Skrevet 20. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. juli 2008 går det an å si noe om hvor mange dager før og etter el den skal være positiv?altså kan den være positiv både 2 dager før og etter?ikke peiling på dette...streken er litt sterkere enn kontrollstreken,men ha eller har el den 18 eller 22,og da er jeg jo midt i mellom...kan jeg da være gravid?
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 20. juli 2008 #4 Skrevet 20. juli 2008 Sist pp testet jeg etter el. Da fikk jeg el-slim mandag, tirsdag, onsdag og litt torsdag. Hadde pos. el-test onsdag, torsdag og fredag. De sier at den dagen el-testen er negativ igjen, har egget sluppet. Om du er gravid er umulig å si, men hvis du hadde mensen for ca. 14 dager siden tror jeg ikke du er gravid nei.
annka82-har 3 nydelie gutta:) Skrevet 20. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. juli 2008 oki:) det er ca 14 dager siden,men hadde en litt rar mensen(som jeg ikke har til vanlig).hadde forrige mens 8/6,6 dager etter el kom plutselig ei lita blødning,som jeg ikke helt vet hva den kom av,så fikk jeg mensen igjen etter 29 dager(har hatt nøyaktig 25 dager alle andre ganger)...men men,er vell bare el da:/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå