Amabolla Skrevet 20. juli 2008 #2 Skrevet 20. juli 2008 nei,men jeg er ett levende bevis på at spiral ikke alltid funker så godt;)
Feliz31 Skrevet 20. juli 2008 #3 Skrevet 20. juli 2008 jeg har akkurat funnet ut at jeg er blitt gravid med spiral....
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 20. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. juli 2008 . oi.. hva gjør du/legen nå da? kobberspiral, sant?
Feliz31 Skrevet 21. juli 2008 #5 Skrevet 21. juli 2008 jepp, kobberspiral. Svangerskapet blir å regne som et høyrisiko svangerskap med hyppigere kontroller etc dersom legene ikke får ut spiralen. sjansen for spontanabort er visstnok vesentlig høyere enn de som er blitt gravide uten spiral.. Legen min fikk ut spiralen, den lå ikke slik den skulle. (sier vel seg selv nå som jeg har blitt gravid) Nå er risikoen for abort hos meg redusert i og med de har fått fjernet spiralen og det har gått bra. Andre vil få vanlig oppfølging. jeg vil få ekstra i og med jeg har et kompisert sv skap uansett om jeg hadde blitt gravid med spiral eller ikke. Heftige greier uansett, var liksom ikke forberedt på å bli gravid nå, det var jo derfor jeg brukte prevansjons. ( trudde ialelfall det) Du da, hvorfor spør du? Tror du at du kan ha blitt gravid med spiral??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå