dame81 Skrevet 20. juli 2008 #1 Skrevet 20. juli 2008 hei fant ut det i dag jeg at jeg plutselig hørte til her hos dere. hehe:) jeg er 28+2 i dag:) tiden går så utrolig fort. men men. hehe:)
Ønskebaby08*12 Skrevet 20. juli 2008 #2 Skrevet 20. juli 2008 Heisann, og velkommen hit :-) Har ikke vært her mange dagen, selv. Er 28+2 i dag, jeg også. Jeg tuslet over på 28+0, tjuvstartet litt.. Tror det er en del fra 2 trim, som hopper over på siste innspurt i disse dager.
dame81 Skrevet 20. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. juli 2008 takk å takk. så morro at vi er like langt da?? hehe:) hvor skal du føde hen da?? jeg skal på ringerike sykehus jeg da:)
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 20. juli 2008 #4 Skrevet 20. juli 2008 Heihei! Hoppet over hit på tirsdag! Da var jeg 28+2. Så er nå 29+0.=) Jeg skal føde på St.Olavs. Skrekksykehuset å føde på=P Hvertfall nå i sommer med de nye ordningene, men heldigvis skal jeg ikke ha før til høsten!
Ønskebaby08*12 Skrevet 20. juli 2008 #5 Skrevet 20. juli 2008 Jeg skal føde på KK i Bergen (Det er ihvertfall planen). Det er nok en spennede tid vi har forann oss nå, merker at tanker rundt fødselen har begynt å melde seg. Det er jo fortsatt en god stund til termin, men de siste ukene har flydd avsted, så kommer vel til et punkt hvor jeg tenker "hvor har tiden blitt av...?". Vet du hva du får?
rubin Skrevet 20. juli 2008 #6 Skrevet 20. juli 2008 Hei! Her var vi mange med termin nesten samtidig!! Jeg venter jente 6 oktober og skal føde på Ahus.. Synes dagene går altfor fort jeg!! Har 3 barn fra før som venter spent på lillesøster Men.. jeg er godt i gang med forberedelsene: *har bestilt vogn (prøvde å få kjøpt brukt, men.. fikk ikke den typen jeg ville ha ) *Har satt opp babysenga *Vaska endel babytøy etter de store jentene mine Jepp, det var vel det... men mye mer å ordne enda Men godt å være i gang!! Lykke til med forberedelsene, jenter!
klompen-81 ¤over terminr¤ Skrevet 20. juli 2008 #7 Skrevet 20. juli 2008 hei N-80. Jeg skal også føde på KK i bergen:) Tidig då... Termin på samme dag og begge venter jente.....Dette kan bli spennende:) Velkommen inn du nye foressten..... Vi er like langt vi og:)-12 oktober-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå