Denice Skrevet 20. juli 2008 #1 Skrevet 20. juli 2008 Noen som vet om salg, eller nettsteder hvor dette selges? Og hva annbefaler dere til en jente på 5.... ??
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 20. juli 2008 #2 Skrevet 20. juli 2008 Vet ikke om noe salg, men kidsfashion.no selger Troll og barneparadis.no selger Reima. Om de har noe inne nå vet jeg ikke:) Har selv hatt begge dressene, sverger til Troll ettersom det er 2 dresser i 1, men Reima er en super dress det også!
Denice Skrevet 20. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. juli 2008 Hadde Reima når hun var 1 og to år... hadde troll i fjor og kjøpte den med uttagbart fòr nettopp fordi den hadde det.. men vettu.. foret er brukt en eller to ganger.. jeg har strikket ullbukse og jakke og har bare brukt det.. så derfor jeg lurer på om jeg kanskje skal kjøpe en av de uten ull inni?...
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 20. juli 2008 #4 Skrevet 20. juli 2008 Ja, du får jo kjøpt begge i dressene i høstdresse. Har ikke prøvd de, men kan dytte litt med dette innlegget i håp om at noen har mer erfaring enn meg!
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 20. juli 2008 #6 Skrevet 20. juli 2008 Sønnen vår på 3 år fikk Reima-dress i vinter. Ikke vært våt igjennom en eneste gang, og han er veldig aktiv. Kjøpte den på kids-deluxe.dk til ca 600 kr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå