Gå til innhold

Nå må jeg gi opp å vente på mensen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir nemlig helt gal. Kjenner alle slags symptomer.

Jeg er ike gravid. Jeg er bare forsinka.

Sånn. Jepp, sånn er det i huet mitt nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, har du tatt hodet mitt??? :-D

Klem

Skrevet

ja, to gale hoder tenker galere enn ett osv:)

Skrevet

ja, nå får det søren meg være nok!!! kommer snart til å rable for oss alle tre!

Skrevet

dessverre så gjør det nok det ja. jeg rabler i huet mitt om at kanskje jeg burde sende mannen ut for å kjøpe en annen graviditetstest jeg nå- men det er kanskje bare teit?

Skrevet

Tja... jeg vet ikke jeg altså! Hvis du ikke klarer å roe deg ned så er det jo kanskje greit? Hvis ikke så tror jeg jeg ville ventet noen dager, for du testet vel med billigtest til morgenen i dag?

Skrevet

joda.

Typisk nok får jeg vel mensen på jobb i morra. Og DE smertene på jobb er ikke bra. Og ikke mengdene heller.:(

Skrevet

Nå kommer det snart menn i hvite frakker for å hente oss... :-D

Skrevet

Jeg er IKKE gal, jeg lover!!! ;o) Verre med disse to andre;o) hihi...

meg&lillevampyr.

HUff, ja det hadde jo vært veldig typisk om den kom i morgen. Har sikkert ikke like mye og vondt som deg, men mer enn nok, for å si det sånn. Så første dag etter ferien når jeg er iført hvitt arbeidstøy er vel den perfekte dagen for tantebesøk, eller hva? Går du på skole og jobber ved siden av nå, eller jobber du bare?

Skrevet

Jeg jobber 50% som vikar nå i sommer:)

Har vært arbeidsledig en stund siden utdannelsen min ikke kan brukes til noe i dette fylket. :)

Det ble bare så mye verre de smertene etter at lille vampyr kom. Skikelig minifødsel hver gang nå. Og større blødninger også :(

Skrevet

Meg og lille vampyr: Jeg fikk det også mye verre etter at jeg fikk barn. Alle sa at ting skulle bli bedre etter fødselen, men den gang ei...:-/

Hva er det du er utdannet som?

Klem

Skrevet

ok...

Hva er du utdannet som?

Jøss, jeg har alltid hørt at det skulle bli bedre, og det stemmer for min del. Skikkelige uheldige dere da!

Skrevet

Mye verre ja, skuffa!

Jeg har 4 år fra universitetet. 3 av de er bachelor i kultur- og samfunnsvitenskap. 1 av de er masteemner i sosialantropologi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...