Musemor med tre søte små Skrevet 20. juli 2008 #1 Skrevet 20. juli 2008 Når man borgjemt, innerst finner en pose, titter oppi og der ligger masse klær str. 50. Bitte små klær som var alt for store når gutten kom til verden for 16 mnd siden. Baby sjuk jeg, nei langt i fra......
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 20. juli 2008 #2 Skrevet 20. juli 2008 hehe... det betyr ikke at det er koslig og rydde. bare at det er morsomt og finne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå