Denice Skrevet 20. juli 2008 #1 Skrevet 20. juli 2008 ..urinveisinfeksjon. Er den noen gode råd her? Blir snart gal... Har aldri hatt den før så er usikker på om det er det som er greia, men my god, så vondt å gå på do!! Setningen "tisse piggtråd" har fått betydning her i huste ja!.. anyone med knall råd?
xxxJulianexxx Skrevet 20. juli 2008 #2 Skrevet 20. juli 2008 Du bør kontakte lege. Du trenger antibiotika hvis det er urinveisinfeksjon.
*Mamma'n* OVERTID Skrevet 20. juli 2008 #3 Skrevet 20. juli 2008 drikk mye appelsinjuice. det var det legen sa til meg, og det hjalp.
Denice Skrevet 20. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. juli 2008 Oki, men trenger jeg bestille time og ha full GU? Eller skal jeg bare møte opp med en urinprøve? Og jeg løøøøøper på butikken og kjøper juice!!!!
*Mamma'n* OVERTID Skrevet 20. juli 2008 #5 Skrevet 20. juli 2008 jeg mener du må bestille time, men er ikke sikker. jeg bare ringte legen min jeg. da bare sa han at jeg måtte drikke mye appelsinjuice. og hvis det ikke hjalp(må gi det en stund da), skulle jeg bare ta kontakt igjen.
Mammaen til Isak Skrevet 20. juli 2008 #6 Skrevet 20. juli 2008 De tar ikke Gu, de tar bare en urinprøve. Kom deg til legevakta er mitt råd.. jeg fikk det i en helg, det startet med litt murring liksom, også begynte det gjøre vondt, så gjorde det vondt når jeg tisset, brått hadde jeg følelsen av å måtte tisse hele tida, slt skjedde på bare 6-7 timer, da ringte jeg legevakta, og siste turen på do før vi kjørte så hadde det begynt å komme blod i urinen også, det gikk fra vondt til veldig vondt også helt for j.... vondt! Så kom deg til legen (hadde aldri hatt det før jeg heller)
Denice Skrevet 20. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 20. juli 2008 Ok... da får jeg ringe de å høre i morgen da.. for tror ikke jeg gidder gi dette spesielt lang tid, nemlig... gå å grue seg for å tisse er ikke gøy.. og å holde seg er ikke bra...Hmm.. ja-ja.. taker for hjelpen!!
Denice Skrevet 20. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 20. juli 2008 oida!!! Shit!! Ja, da får jeg se ann kvelden tror jeg... begunte etter forrige runde med mensen... litt sånn småblødning helt til nå.. Var så "heldig" og hadde sex her før i uken og etter det er det bli som piggtråd ....
Denice Skrevet 20. juli 2008 Forfatter #9 Skrevet 20. juli 2008 Uff.. begynner å angre på at jeg ikke dro med det samme jeg.. dette blir bare værre og værre... ingen planer om å gå mer idag!....
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 20. juli 2008 #10 Skrevet 20. juli 2008 drikk rikelige mengder med væske. Pøs på!! Aller helst appelsinjuice og tranebærjuice!!! Og kom deg på legevakten.....det der er helt forferdelig. like greit å begynne på medisiner med det samme. men husk urinprøve!!! GOD bedring!!!
Mammaen til Isak Skrevet 20. juli 2008 #11 Skrevet 20. juli 2008 Har du fått vært på legevakta?! åssen går det med deg? ja det blir bare verre og verre, så det er ingenting å lure på
Denice Skrevet 20. juli 2008 Forfatter #12 Skrevet 20. juli 2008 Nei, ikke vært der enda... Sitter å skal ringe de nå... men har ikke noe urinprøve-glass!! Alternativer...??
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 20. juli 2008 #13 Skrevet 20. juli 2008 De har uringlass på legevakta! Det fikk hvertfall jeg da jeg måtte ta urinprøve i i jula. Lykke til!
Mammaen til Isak Skrevet 20. juli 2008 #14 Skrevet 20. juli 2008 ta urinprøven på et toalett på legevakta, de gir deg glass der! Lykke til, kom deg avgårde nå.
Denice Skrevet 20. juli 2008 Forfatter #15 Skrevet 20. juli 2008 Da er vi tilbake.. og joda, for første gang i mitt 29-årige liv har jeg UVI..De første to tabletter er tatt.. og jeg ser frem til de to neste.. Når kan jeg forvente bedring?.
Strandnelliken Skrevet 20. juli 2008 #16 Skrevet 20. juli 2008 De pleier å hjelpe ganske raskt, i løpet av et par timer. God bedring!!
Denice Skrevet 20. juli 2008 Forfatter #17 Skrevet 20. juli 2008 Takker... Håper jammen de virker raskt, ja.. Hehehe.. Må sånn på do men "tørr" ikke... venter litt til så får jeg gå... Takker for hjelpen idag, Folkens.. hva skulle man gjort uten dib'ere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå