Gå til innhold

Må le av dere damer her inne:=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir dere virkelig lei dere hvis en eller annen anonym slenger litt med leppa her inne? Eller kritiserer navnevalget, barnevogna, bilsete, bilen, mannen deres? Om en eller annen kaller meg for en dårlig mor pga at jeg har gått på fest etter at jeg fikk barn så DRITER jeg i det. For dette er et nettsamfunn og ingenting her inne overasker meg. For dere vet vel bedre her inne? at dere ikke er en dårlig mor fordet at dere kaller ungen for lysander, ikke har maxi coosi bilsete eller forde at dere har en fancy 3 hjuling... Den som sitter og krittisere feite kan like godt være feit sjøl, det er det nemlig ingen som vet...

Mye av det som skrives her inne er bare tull og tøys og har ikke rot i virkligheten. Mistenker at svært mange her inne fremstiller seg som mer perfekt enn det, de i virkligheten egentlig er...;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er enig med deg;) Jeg bryr meg ikke om noen slenger med leppa til meg her inne...Kune aldri falt meg inn å bli fornærma heller, internett er internett;)

Skrevet

jeg blir så lei meg atte.. tårene triller hver gang jeg blir kritisert..... :-( buhuuu ! ! ! lol :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...