Gå til innhold

Samvær når pappaen bor langt unna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pappaen til sønnen min skal flytte til Trondheim nå! ( pga, han har kommet inn på skole der)

Vi bor i Østfold, så det blir ikke så lett!

Hvordan gjør dere med samvær?

Lyst til å få til en gang i mnd jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvor gammelt er barnet?

min er snart 5. morra bor i stavanger og jeg rett utenfor oslo.

han er hos morra si hver 5.uke. 4 uker hos meg og en hos morra. det er det som ble anbefalt av psykologen som var tilstede under saken.

lykke til.

Skrevet

Morra høres bra vulgært ut, klarer du ikke å bare skrive moren? Slang er en uting...

Skrevet

måte på til hva noen skal henge seg opp i da......

Skrevet

Ja faktisk, er det slik du skal lære ungene dine å si, MORRA MI.. Pent må jeg si.

Skrevet

ja, hvorfor ikke. er sånn vi snakker her vi kommer fra. sier oxo vikke(vil ikke), skakke(skal ikke), måkke(må ikke) osv. bor ikke på vestkanten i oslo vi.

folk snakker forskjellig over hele landet vettu. hvis du ikke tåler at andre snakker forskjellig fra deg har du ett seriøst problem.

og hvorfor anonym???

Skrevet

Bor ikke på vestkanten jeg heller, men keg ville aldri pratet slang, det er så utrolig stygt, det er ikke dialekt, det er SLANG.

Hvorfor ikke anonym, har ikke sett noen regler som sier at jeg må signe med nick, har du?

Skrevet

Oi, hun anonyme var jammen trivelig!

Skrevet

Du aner ikke hvor trivelig jeg egentlig er!

Skrevet

Her har vi en avtale om 4 uker hos meg, og 1 vuke hos barnefaren, om jeg flytter til en annen kant av landet til høsten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...