Ida - mamma til 2 søte små Skrevet 20. juli 2008 #1 Skrevet 20. juli 2008 Har i hele dag hatt lette smerter på siden i magen. Venstre side.. Lurer på hva dette kan være..Er en slags stikkende smerte, som er der mer eller mindre hele tiden. Ikke kjent dette før.. Er idag 7+0. Noen som har opplevd liknende, og som vet om det er no skumle greier?
tryllepike * lykkespirer* Skrevet 20. juli 2008 #2 Skrevet 20. juli 2008 Det er livmoren som vokser og strekker seg i magen. Ikke noe farlig!!! Faktisk ett veldig godt tegn på at ting utvikler seg!!
smilan Skrevet 20. juli 2008 #3 Skrevet 20. juli 2008 Dette er faktisk det eneste tegnet jeg har på graviditeten...
Maysan81<3+gutta<3 Skrevet 20. juli 2008 #4 Skrevet 20. juli 2008 aaa så deilig å høre at andre har det også. Jeg føler meg liksom "sår" i siden hele tiden. Og i natt hadde jeg KJEMPEkrampe. Utrolig slitsomt. Er i uke 6+6 i dag. Så det er vel rundt uke 7 disse tegnene kommer..
***Curious*** Skrevet 21. juli 2008 #5 Skrevet 21. juli 2008 Grunnen til at det ligger på den ene siden kan være at det er navlestrengen som fester seg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå