Gå til innhold

Hvordan ville du likt det dersom...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren din hadde sagt ja til å passe et annet barn i noen dager selv om du hadde sagt du ikke hadde så lyst? Reise vekk er ikke et alternativ.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Visst jeg hadde sagt jeg ikke hadde lyst, så hadde jeg nok blitt litt irritert ja. Da skulle han fått tatt seg av det meste ang det barnet.

Man kan spørre den andre part om det er greit, og er det ikke greit så kan han vel ikke ta med den ungen hjem. Men mulig han har vanselig for å si nei?

Skrevet

HI her

Han tilbød seg, han ble ikke spurt...

Skrevet

da hadde jeg blitt forbanna. ofte er det slik her hjemme at sambo sier ja til å passe onkel gutten sin. han er en umulius uten like, og jeg liker det ikke. spsielt når jeg har nok med mine egene. å det værste er at han har så mye annet å gjøre, så jeg får ansvaret uansett. søsteren spør jo bare sambo fordi hu veit at jeg sier nei.. da blir jeg forbanna.

Skrevet

HI her

Ja jeg er ikke akkurat blid og har gitt klar beskjed om at jeg utover å være vennlig slik at barnet ikke skal føle seg uvelkomment ikke kommer til å løfte en finger for å hjelpe til med ungen.

Hadde jeg vært deg og dette skjedde ofte, så hadde jeg gitt klar beskjed og hjalp ikke det hadde jeg faktisk dradd bort /gått ut og overlatt ham med alle barna alene.

Skrevet

Hadde reist bort likevel jeg...

Jaggu, det hadde je...

Skrevet

Det er som nevnt ikke et alternativ, det ville gått utover mine egne barn i så fall og det ønsker jeg ikke. Men hadde det skjedd ofte og for bare en dag så hadde jeg resit vekk ja!

Skrevet

Da hadde jeg blitt dritt sur, men samboeren din gjorde det vel ut av godhet eller? Ikke for å krangle med deg?

Skrevet

Joda, derfor blir det litt vanskligere også. Men har sagt i fra at det gjør han ikke igjen, da blir det bråk. Skal man passe et barn i flere dager og netter mener jeg begge parter må ville det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...