Gå til innhold

Noen råd til morgen gave??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen ideer til meg ??

Min kommende mann , bruker ikke klokke , vill ikke ha mansjett knapper, og heller ikke smykker av noe slag..

HVa kan jeg gi han da ??

Det er bare 2uker og 6 dager igjen , så kan jo heller ikke vere noe som krever for mye planlegging??

Noen som har noe tips ? , event hva gir dere deres kommende menn ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt dykkerkurs til min elskling :-)

Ville ikke kjøre standard gave. Han har fått klokke og slipsnål ved tidligere anledninger og han liker ikke å bruke smykker.

Håper han kommer til å like gaven.

Skrevet

Slenger meg på denne! Vi skal visst gifte oss samme da, HI! hehe Har selv null peiling på hvaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!

Skrevet

Har lyst til å kjøpe golfsett, men er redd det blir dyrt. Han har nettopp tatt grønt kort, så det ville vært den perfekte gaven, men det spørs om lommeboka godtar det gitt...

Skrevet

hva med en bok med bilder og minner fra deres liv sammen, med hvordan følelsene dine utviklet seg på veien, hvofor du valgte han som far til deres barn og hvorfor du ønsker han som mann?

det er jo ikke en dyr ting, men en fantastisk ting og få. men det er en del jobb da...

Skrevet

Hva med en flytime?

Jeg skulle egentlig spandere på ham det, men så kom det ting i veien.

En prøvetime koster rundt 1000 kr, da får han litt teori - også opp i lufta.

Når han er kommet opp får han prøve å styre/fly selv :)

Når han kommer ned igjen snakker de litt rundt det - og det er ikke noe press på at man MÅ videre da.

Er mange som bruker det som gave utdrikningslag osv..

Tror kanskje det blir gaven på 1 års dagen vår :)

Skrevet

Jeg har kjøpt ølbenk fra byggmakker :)

En benk der det er gravert inn ølbenk i ryggen,

og på sete er det et lokk du kan løfte, hvor du kan legge kjøleelementer og øl oppi :)

Så skal jeg gravere inn at det er fra meg til han på bryllupsdagen..

Skrevet

Hei

Har et kjempegodt forslag, det skal jeg kjøpe til min mann;

Skal kjøpe et digtal- kamera (legger litt penger i det, regner med 6- 8000,-) og får en av gjestene til å bruke det under hele dagen, så når han får det er det fullt av bilder fra dagen vår;)

Syns det var en god idè;)

Lykke til!

Skrevet

Har et forslag som en venninne brukte, og som ble en suksess. Ta på deg brude-undertøy og slør, gjerne innom frisør for litt styling, og dra til fotograf og ta noen sexy bilder som har får i en bok. Både romantisk, sexy og morsomt, og noe han garantert vil ha glede av resten av livet.

Skrevet

Min skal få en sort gitar:) har altid ønsket å lære seg å spille gitar så da syns jeg d passer:) skal kjøpe ei lær deg selv bok sammens me den.

Skrevet

Må man ha morgengave?

Det er 2 og en halv uke til bryllupet. Vi står for alt selv og har knapt barnevakt til våre to små ..Forstår ikke hvordan man skal få tid til alt jeg altså :-)

For meg holder det ikke å gi en gave uten en større tanke bak - altså venter jeg heller - eller blir det helt feil?

Jeg VEt at en tur til paris hadde vært hans drøm...men ikke min før barna er større :-)

Skrevet

Jeg har fått en fotograf jeg kjenner til å ta bilder av meg selv i fotballdrakta til favoritt klubben hans i England:)

Fine, litt sexy og litt tullebilder:)

Veldig fornøyd med gaven, og den skal han få til helga! Gifter oss på lørdag:)

Har fått kjempe mange gode tilbakemeldinger på gaven.

Ingen har sett det, mannen min må jo bli den første:)

Kostet meg under 100 kr! (album og sløyfebånd pluss noen hjerte klistremerker).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...