ce-ci-li-e Skrevet 20. juli 2008 #1 Skrevet 20. juli 2008 har fått en gammeldags baby kurv av mine foreldre, men den mangler beskyttelse trekk til å ha rundt kantene og madrass, madrass har jeg fått klippet til, men trekk til å ha rundt kantene finner jeg ikke. noen som vet hvor man kan få tak i det???? jeg kan ikke sy og har heller ikke sysmaskin...
m@lle Skrevet 20. juli 2008 #2 Skrevet 20. juli 2008 Jeg har også en gammel kurv. Vi fikk tak i en gammel kjøkkengardin (slik en som skal henge nede på vinduet eller en kappe) i hvit med litt blondemønster på. Denne har vi sydd sammen i endene slik at den passer nedi kurven og ligger på innsiden av kurven og litt over kanten slik at det er mest kurv på utsiden som synes. Er vel ikke så¨vanskelig å få sydd sammen stoffet, kan gjøres med nål og tråd også det:) Stoffet har jeg festet i kurven med noen små strips slik at det sitter fast...
Alenemoder1snart2er tobarnsmor Skrevet 20. juli 2008 #3 Skrevet 20. juli 2008 For en genial ide! Jeg har gammel vogge (min farfar, far og meg selv har lagt i den) med kurv-fasong og har lett etter sånt trekk også. Dette skal jeg jammen se om jeg finner noe tilsvarende Takk for tipset.
mamman til 2 nydelige jenter Skrevet 20. juli 2008 #5 Skrevet 20. juli 2008 Jeg har også en gammel babykurv. Jeg søkte litt rundt på nettet og fant en sydame som sydde etter mål. Husker ikke helt hva nettsiden het, men når jeg får min pc opp å gå igjen (låner i skrivende øyeblikk) så skal jeg sende deg linken. Jeg ble i hvertfall kjempefornøyd.
Nattinatta Skrevet 21. juli 2008 #7 Skrevet 21. juli 2008 På ebay mener jeg også å ha sett kun slike trekk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå