Gå til innhold

Hva drikker dere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det mest vann,men ser det er mange som drikker pepis max,vi har nesten aldri brus i huset.

Etter vår ferie i sverige kjøpte vi med oss litt saft hjem,men det er ikke noe vi har til vanlig heller...

Hvordan er det hos dere??

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vann, juice, farris og pepsi max ja

Skrevet

Her er det melk til måltider utenom middag, vann i mellom måltidene. Men må innrømme at når det var ferie nå har han fått litt kuli etc. Fått smake litt ;) Tar ikke skade av det så lenge det er begrenset. Men nå er ferien over og tilbake i vanlige "rutiner"

Skrevet

Jeg drikker bare vann og grønn te - blir kvalm bare av tanken på brus...:o/ Samboer drikker vel mest saft og brus i helgene + melk til frokost. Tobias drikker melk, vann og av og til saft.

Skrevet

Her går det i vann stort sett. Gutten vår drikker det når han er tørst (3år). Ellers går det i juice til frokost, melk til kvelds. Saft har vi, men drikker det veeeeeldig sjelden. Samboer drikker brus, men ikke resten av oss og han drikker det kun om kvelden.

Skrevet

Vi drikker vann,melk,juice,brus,kuli,festis og kaffe

Skrevet

her drikker vi også bare vann! nesten aldri brus. sat en sjelden gang, gjerne vann med sitron/lime skiver og isbiter i til middag... litt melk innimellom. snuppa drikker melk hver dag da!

aldri juice.... kaffe drikker vi og grønn te...

Skrevet

Juice som ikke er fra konstentrat utblandet med vann, vann, melk, biola og i helgene drikker vi voksne cola og solo og øl og vin.. Ellers drikker jeg jo mye kaffe da. Wirremann drikker te.

Hender jeg koker opp blåbær svigermor har plukket sammen med litt vann så lillewirre får litt blåbærsaft. Og det er godt når hun er løs i magen. Samme med tyttebær når hun har feber.

Skrevet

Jeg er ikke noe hysterisk om at barna ikke skal få oe annet,vi drikker melk til frukost og kveldsmat,men ellers ender det alltid på vann...på lørdager når vi handler kjøper vi oss hver vår drikke,alt etter ønske,som vi koser oss med sammen med en bolle fra den lokale bakeren:) Vår lille kose stund på dagen:)

Skrevet

Stort sett vann her og.

Men gjerne jus eller melk til frokost. Ser ikke noe galt i litt variasjon, med tanke på smak og vitaminer=) Det er vel når det drikkes jus og sånn hele dagen det ikke er så heldig...

Brus drikker vi lite, jeg er ikke noe glad i det, så det har vi sjelden i hus=P

Skrevet

Drikker så og si bare pepsi max...

Skrevet

Vann mellom måltider.

Ellers kaffe med melk, juice og av og til te.

Skrevet

Saft, juice,brus,vann,melk,iste osv... Alt ettersom.

Skrevet

Jeg drikker nesten bare vann, av og til litt juice og kan også ta et glass vin elelr to en og annen kveld (ikke ofte). Ungene drikker vann og melk til vanlig og litt sjokomelk i helgene og av og til juice. Mannen drikker mest vann og kaffe og tar seg gjerne litt pepsi max om han har, men han prøver å ikke kjøpe det. Saft har vi kun til grøt.

Skrevet

Jeg drikker stort sett bare vann, men i det siste har det gått noe eplejuice.

samboer har blitt avhengig i cola og saft. Før drakk han det bare noen ganger i mnd, men nå er det hver dag.

Han komemr til å slite når poden blir større, da blir det ikke brus og saft drikking til målridene eller imellom til hverdags.

Skrevet

Vann, saft, juice, brus...

Skrevet

jeg drikker bare vann, kanskje litt sjokomelk en eller annen helg til brødskivene :-) Barna er vann drikkere de også. Har gitt saft kanskje 5 ganger i år.... KJæresten min drikker kaffe, bris og fanta free.. hender barna får en slurk el to av det... :-)

Skrevet

cola. det er en viktig ting.

også går det i sånne andre vanlige ting som melk og jus osv. men det er mest fordi jeg har barn og føler at jeg må

Skrevet

Jeg drikker mest vann.

Brusen vi har, er som regel Pepsi Max så det hender vi tar det til middag, men pleier å holde det til helgene. Ekke så nøye på sånt, men jeg veit jeg får mer lyst på snop når jeg drikker brus, så da er det greit å ha i helga som regel :) Melka jeg får i meg, er gjennom/i frok.blan mi.

Lillemor drikker melk og vann. Får litt saft når vi har fisk.

Gubben drikkert mest melk og saft, pluss brus når vi har lyst på.

Skrevet

her går det kun i cola.

var nettopp i svverige og da kjøpte vi nærmere 20 kasser med kun cola;)

men minste mann får elvfølgelig også vann og melk, men går for det meste i cola hos han også:)

Skrevet

Vann og O'boy.

Når jeg ikke er gravid og plaget av halsbrann er det juice i tilegg også.

Skrevet

hjemme hos oss går det kunn på det beste som man kan finne i hyllene og er det er cola. ingenting annet slår cola..

Skrevet

frokost: juice eller melk, samme til evt lunch og kvelds

middag: saft

helg/kos: brus

Skrevet

Vann

pepsi max

juice

kaffe

noen ganger melk,men det er ikke så ofte

Skrevet

Vann, melk, juice og av og til saft.

Svært sjelden brus, men gjerne Farris.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...