Gå til innhold

pfeew :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heihei..Hvordan går det med deg?? Jeg føler meg litt bedre i dag..Har en god veninne jeg snakket med lenge i tlf i går, og det hjalp... Er veldig spent om tr kommer på tirsdag.. Vi må holde hverandre informert.. Håpet er jo ikke ute enda!! :o) Hvor er du fra???

Klem fra meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heei :)

Jeg har det også bedre i dag, men var ikke engang i shoppinghumør i går (noe jeg alltid er).... :)

Veldig spent jeg også, men jeg tror den kommer i mitt tilfelle. Har murringer i magen i dag. Vil så gjerne være gravid at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg.

Har begynt å tenke på å kjøpe hund for å få noe annet å tenke på.. Har uansett planer om å kjøpe hund, men vi tenkte vi skulle vente med det til vi fikk barn. Men, jeg vil ha en hund nå siden det tydeligvis tar litt tid å bli gravid. Tror det vil være bra for meg å få en hund så jeg har noe å holde på med!

Jeg er fra Oslo. Enn du?

Skrevet

Så du fant deg ingenting i går??Jeg er også kjempe glad i å shoppe... Men mensen murringer er jo ikke nødvendigvis ett tegn på mensen.. Pleier bare ha mensen murringer samme dag/natt som mensen kommer jeg.. Ikke flere dager før??

Ja hund er koselig, hadde hund når jeg var mindre.. Veldig mye selskap i de... no har vi en katt som jeg har grene meg til av min sambo.. hihi...

Jeg er fra bergen... reiser faktisk på ferie til oslo på fredag med en veninne.. Godt å komme seg vekk litt :oD

Skrevet

Nei..ble ingenting.. Var ikke i humør..

De to forrige pp'ene hadde jeg murringer siste uka før ikm, og mensen kom.. Denne gangen har jeg ikke kjent murringer noe særlig, kun i dag.. Så kan være håp enda.. Men, veldig forberedt på at tanta kommer ja..

Ja, hund er superkoselig! Jeg har vokst opp med det! Vil ha en dvergschnauzer nå, for det passer best i en leilighet i byen.. Når vi får hus blir det kanskje en hund til..en litt større som sambo kan ha med på jakt :)

Gøy å komme seg bort litt ja :) Kjenner du/dere noen i Oslo som dere skal besøke?

Skrevet

Ja er kjekt med noen som står med døren og venter når vi kommer hjem:o)

Nei vi skal ikke besøke noen, skal sove på hotel i sentrum..Blir koselig det :o) er liksom sånn vi snakker om også blir det med det, men no skal vi fulføre det:o)

Skrevet

Så bra da! Får du andre ting og tenke på! Og dere får sannsynligvis knallvær :)

Skrevet

Hei på deg..

Hvordan går det med deg?? Har du fått tr på besøk?? :os

Har mye murringer i kveld.. Så tror nok den kommer i natt eller morgen.. Bannade driiit :o(

Skrevet

Våknet i natt etter to dager med svake menssmerter! Og der var tanta!!! *arrrrgh*

Men, man kan liksom ikke gjøre annet enn å la hu komme, og være klar for nye runder i sengehalmen med sambo når hu forsvinner ;)

Og nå skal vi planlegge kjøp av valp, så da får vi masse å tenke på :)

Skrevet

Blir kjekt med en liten voffs... :o) uff sitter her og tenker og tenker jeg.. Klarer ikke la vær... No har jeg begynt å bekymre meg for at det kansje kan være han det er noe gale med?!?!

Blir sprø av denne tenkingen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...