_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 20. juli 2008 #1 Skrevet 20. juli 2008 Noen som har fått rier etter og ha spist det? Har sett her inne at flere har prøvd det hehehe
Ella78 m/ A&M Skrevet 20. juli 2008 #2 Skrevet 20. juli 2008 Prøvde det en dag, skjedde overhodet ingenting. Men kanskje det funker om du er moden, hvilket jeg visstnok ikke var....
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 20. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. juli 2008 Okay, jeg aner ikke om jeg er moden :/ Men har hatt mye blankt slim (klumper) som har kommet ut i det siste da. Er det et tegn tru? Eller litt av slimproppen kanskje?
karianne87 Skrevet 20. juli 2008 #4 Skrevet 20. juli 2008 nå har jeg akkurat spist nesten 1 fjerdedel av en kanel "boks" tilsvarer nok ca 3 store spisesjeer. Så nå sitter jeg her å venter på resultat:) NB! dette fins ikke godt på noe måte, ta en halv tesje av gangen og skyll godt ned med vann så går det bra;) håper dette virker da:) er 4 dager over termin nå.
karianne87 Skrevet 20. juli 2008 #5 Skrevet 20. juli 2008 nå er jeg moden da, og har nesten 2 cm åpning. kanskje man må være moden ja. jeg har fortsatt ikke merket noe da
Gjest stockholms tjej_høygravid=) Skrevet 20. juli 2008 #6 Skrevet 20. juli 2008 jeg har 2 cm åpning i mormunnen og spiste kanel for noen dager siden,og jeg fikk veldigt vondt nederst i magen, jeg fikk så vondt at jeg skrek til... de var bare 1 time etter jeg spiste kanel...vet ikke hva de hva som skjedde men vondt gjorde det...vet heller ikke om de hadde noe med kanelen å gjøre heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå