_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 20. juli 2008 #1 Skrevet 20. juli 2008 Innimellom så har jeg så løs mage.. Får skikkelig vondt i magen og må bare løpe på do... Flere som har det sånn? Noe jeg kan gjøre eller spise for og slippe og ha det sånn så ofte? Eller er det normalt i slutten av sv. skapet? Er 38+0 uker idag
På vei igjen? Skrevet 20. juli 2008 #2 Skrevet 20. juli 2008 Når fødselen nærmer seg, vil hormonforandringene i kroppen gjøre at en ofte får løs avføring, og gjerne føler seg kvalm.
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 20. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. juli 2008 Ja kvalm er jeg, veldig og, vært det snart en uke, nesten så jeg spyr....
Mamma mjaua Skrevet 20. juli 2008 #4 Skrevet 20. juli 2008 hvor lenge før fødsel da? er det snakk om noen dager, eller flere uker?
Edelweis Skrevet 20. juli 2008 #5 Skrevet 20. juli 2008 sånn har jeg og hatt det i de siste 2 ukene ca. ikke noe moro. blir så akutt liksom. så får jeg kramper i magen. men ingen ting blir til rier forde... aah.. slitsomt. håper det skjer noe snart da=)
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 20. juli 2008 #6 Skrevet 20. juli 2008 Huff, jeg har liksom annenhver dag med det jeg, går det an liksom.. Slitsomt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå