Sessa ruger igjen... Skrevet 20. juli 2008 #1 Skrevet 20. juli 2008 Hurra for deg som fyller ditt år, ja, deg vil vi gratulere!!!! Håper alle husker å flagge for deg i dag og at du får MASSE kake og oppvartning! Stor kos fra stor hval
~sjiraff~ Skrevet 20. juli 2008 #3 Skrevet 20. juli 2008 Takker og bukker!! Men du har nå ikke noe her å gjøre Sessa! Skrubb dusj og sett igang fødsel du nå ) Klem
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 20. juli 2008 #7 Skrevet 20. juli 2008 å var det en tråd allerede. sorry! var ikke meningen og "stjele ideen" men da slenger jeg meg på her også GRATULERER med dagen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå