Gå til innhold

Er visst her i dag også!


Sessa ruger igjen...

Anbefalte innlegg

Har sovet elendig i natt, men ikke pga av baby som vil ut, nei. Huff, nå begynner jeg i grunnen å bli litt lei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, du er her i dag også.... Men det nærmer seg for hver dag da!!

 

Husker jeg gikk 14 dager over med Thomas, han ville heller ikke ut så jeg ble satt igang. Og da kom han endelig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig å bli lei da - skjønner det godt! Jeg har ikke gått over tiden før, men gjør jeg det nå er jeg redd for at jeg kommer til å bli lei jeg også, selv om jeg har sagt til meg selv at jeg ikke skal det. Ikke lett det der. Sist da jeg fikk frøkna husker jeg at jeg tenkte at den ventetiden bare var deilig egentlig, hadde stadig noe å glede meg til. Og egentlig går vi jo ikke gravide sååå lenge - med tanke på hvor langt et liv er! Så jeg har bestemt meg for at jeg denne gangen skal nyte det til det fulle. Ikke har jeg så mye plager som sist heller, så det er nok litt derfor jeg klarer å være mer positiv enn sist. Men det ble mye prat om meg det her, sorry - det var jo ikke meningen.

 

Får håpe han kommer snart, krysser fingre og tær :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gitt opp å tippe datoer... eller dvs. jeg har ikke tippet noen, men alle rundt meg har. ;)

 

Ja, vi går gravide en kort stund og jeg vet at så fort jeg har den lille tassen på brystet så er dette glemt ("Det tror jeg ikke noe på før jeg har opplevd det selv" sa en barnløs venninne nettopp. hehe). Men jeg begynner å bli rimelig sliten nå altså! hehe

Har vasket ned hele badet i dag da, men foreløpig har det ikke gitt noe utslag. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 dager over nå og på denne dagen sist begynte jeg å vaske kjøkkenet... tok badet dagen etter, og da startet det. Tok badet i går, men har ikke merket en dritt... jaja, like så greit, for får besøk av tre venninner i ettermiddag, og en av dem bor i England så får ikke sett henne så ofte. Hadde jo håpet jeg kunne vise henne baby i stedet for mage, men det får gå. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...