Cico Skrevet 20. juli 2008 #1 Skrevet 20. juli 2008 Hei.. Lurer litt på om det bare er meg. Men skal nå i 3 pp.. Kjenner at jeg allerede har mistet gnisten og gleden over å prøve.. Er det noen andre som føler det sånn ??
Gjest Skrevet 20. juli 2008 #2 Skrevet 20. juli 2008 jeg hadde det sånn etter en sa i første pp og hele andre pp, nå tredje har jeg ikke orket tanken på å prøve å bli gravid, men det gjorde at sexlivet vårt blomstret opp.. og nå har jeg en snikende følelse av at det er noe på gang.. har ikm på onsdag, men skal snik teste idag.. om det ikke er noe, så er jeg igang med min fjerde pp og kommer nok til å la alle prøving ligge og bare kose meg med sambo
*Babyønske* Skrevet 20. juli 2008 #3 Skrevet 20. juli 2008 Hei hei... Vi er i vår 7pp... Har ikm på tirsdag og testet negativt i går... :os Kjenner veldig på det, mye trist og lei..Slitsomt å gå rundt å tenke på barn og graviditet HELE tiden... Men det er jo folk som går langt over ett år før de blir gravid, så det gjelder å holde motet oppe.. Lykke til.. Klem fra meg
myb@by Skrevet 20. juli 2008 #4 Skrevet 20. juli 2008 jeg skal også inn i min 3 pp nå.. ble kjempelei meg når mens dukka opp i går, og føler motet er dalende slik som du sier. Men samtidig er jeg innstilt på å fortsette. Det er jo tross alt dette jeg ønsker meg mest av alt her i verden. En liten baby sammen med min kjære. Tror det er viktig for deg å tenke på at du må kose deg i denne tiden også, det har jeg tenkt å gjøre fra nå av iallefall. Nyte hverandre å ta dagene som de kommer. Så får vi heller en kjempefin "overraskelse" den dagen testen viser positiv. Høres veldig blomsterrødt ut det her sikkert, men håper jeg klarer å snu tankegangen min ivartfall. Lykke til videre, kjære deg, spiren sitter nok snart skal du se. :-)
Cico Skrevet 20. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. juli 2008 Hei jenter.. Dere har helt rett.. Det er viktig å tenke positivt :-))) Skal krysse fingrene for at der ordner seg for oss alle sammen snart :-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå