Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

shitt i går tog eg en sonn bilitest og an viste svakt men positift i dag tog eg CB digital og dor står GRAVID hahahaha eg e så sjempe gla...

har hat i 2 uke nå vont trykk og press nede ved underlivet og mot venstre side, har vært helt ekstremt kommer og går... svimmel, trøtt, overfølsom og hissi for ingenting.. øm og i brystvortene kun der...

lykke til alle som prøver.. har ikke hat det lett jeg hell har pco så jeg håper spira vertfall ligger godt:) hadde ikke hatmensen på et halt år men etter jeg var hos en gynkolog og snakket med henne viste det seg at jeg endeli hålt på med eggløsning så vis egget endeli ville slippe kunne jeg bli gravid

VI ER SÅ GLADE:D:D:D:D:D:D:D:D

***************************************************************************************************************

her er masse baby støv til dere lykke til

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye.

Hvor lenge har dere vært prøvere?

Og når testa du positivt? Hvor langt på vei mener jeg?

Skrevet

over et år nå.. fant ut jeg hadde pco sist år så det har vært leit og trist men vi ga ikke opp:)

testa positift i dag:D tok en i går kveld bare son for det og den viste svakt positift og så tok jeg CBdigital i dag:)

så mer vet jeg ikke må vel ringe legen på mandag:D

Skrevet

Når skulle du hatt mensen da?

Skrevet

hmmm det er litt vanskeligt og si for den har eg isje hatt på 6 månar.. harsje hatt egløysning helle på 6 måna men når eg va hos gynkologen den 2.7 så sa hu at eg hålt på med en eggløysning

Skrevet

Gratulerer, Ebeline!!

Det er alltid gøy å se noen sm har prøvd lenge lykkes, det er deg vel unt! Lykke til fremover :)

Skrevet

ÅååÅÅå så kjekt :o) Gratulerer så mye...

Masse lykke til.. Klem fra meg

Skrevet

Gratulerer så mye!

Og masse lykke til videre:o)

Skrevet

Gratulerer så mye!!!! Jeg tar gjerne i mot noe av babystøvet;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...