frøken blå Skrevet 20. juli 2008 #1 Skrevet 20. juli 2008 KOMLE hos mamma&pappa!! Komle, poteter, salt kjøtt, 2 sorter kjøttpølse, stekt bacon og kålrabistappe. Åhh, gleder meg!!
Piken på landet Skrevet 20. juli 2008 #2 Skrevet 20. juli 2008 Mmmm, hørtes godt ut. Morsomt å se hvor forskjellig tilbehør folk har vandt med til komle. Jeg syns det er veldig rart å ha poteter til :-)
frøken blå Skrevet 20. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. juli 2008 Ja, hehe, det er sant at der er spennende å se hva folk har til. Komle ER jo liksom poteter, så kanskje litt rart (unødvendig?) ja.... Men tror nok flesteparten her inne har "sin egen måte" de vil ha akkuratt denne middagen på. Flere som sikkert kan spare seg for den også, synes det er mange som rynker på nasen av komle.... Rart nok!
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 20. juli 2008 #4 Skrevet 20. juli 2008 Trur det blir en rett jeg fikk servert av en venninne og kaller den derfor Marianns beste;o) smør en stor langpanne godt med smør kok potetmos, 4 poser, legg litt smørklatter her og der oppå.. stek lett løk/rødløk og 2 fedd hvitløk stek 3 pk kjøttdeig à 400 g, bland løken i kjøttdeigen ha dette over potetmosen kok grønnsaker, og ha dette oppå legg litt mer smørklatter her og der avslutt med hvitost, masse hvitost, p.s. ikke bruk revet ost..
Elle melle deg fortelle Skrevet 20. juli 2008 #5 Skrevet 20. juli 2008 Her blir det lasagne hos min tante:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå