Gå til innhold

Middag idag blir.... *namm*


Anbefalte innlegg

Skrevet

KOMLE hos mamma&pappa!!

 

Komle, poteter, salt kjøtt, 2 sorter kjøttpølse, stekt bacon og kålrabistappe.

 

Åhh, gleder meg!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mmmm, hørtes godt ut. Morsomt å se hvor forskjellig tilbehør folk har vandt med til komle. Jeg syns det er veldig rart å ha poteter til :-)

Skrevet

Ja, hehe, det er sant at der er spennende å se hva folk har til. Komle ER jo liksom poteter, så kanskje litt rart (unødvendig?) ja....

 

Men tror nok flesteparten her inne har "sin egen måte" de vil ha akkuratt denne middagen på. Flere som sikkert kan spare seg for den også, synes det er mange som rynker på nasen av komle.... Rart nok!

Skrevet

Trur det blir en rett jeg fikk servert av en venninne og kaller den derfor Marianns beste;o)

 

smør en stor langpanne godt med smør

kok potetmos, 4 poser,

legg litt smørklatter her og der oppå..

stek lett løk/rødløk og 2 fedd hvitløk

stek 3 pk kjøttdeig à 400 g, bland løken i kjøttdeigen

ha dette over potetmosen

kok grønnsaker, og ha dette oppå

legg litt mer smørklatter her og der

avslutt med hvitost, masse hvitost, p.s. ikke bruk revet ost..

 

Skrevet

Her blir det lasagne hos min tante:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...