Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. juli 2008 #1 Skrevet 20. juli 2008 uten at jeg var klar over det.......hennes biofar skal gifte seg snart og jeg gikk ut fra at hun var hjemme igjen fra ferie dagen før....men fant ut kvelden før hun reiste at det ikke stemmer. Og at hun ikke kommer hjem før dagen etter................... Jeg synes det er trist at hun ikke bryr seg mer om det enn at hun trakk på skuldrene og hadde informert faren om avgjørelsen. På den andre siden så ser jeg jo at dette er hennes måte å "demonstrere" mot farens giftemål med en person som ikke matcher henne overhodet og hvor de nok aldri kommer til å få et nært forhold..... Jeg sitter nå med en følelse at han nok er sur på meg fordi jeg ikke hindret henne i å reise bort, men har bestemt meg for ikke å la det bli mitt problem. For dette handler om hans ting og ikke mine. Eldstedatter derimot skal være med i bryllupet, men ble litt lang i maska da søsteren fortalte at hun dro på ferie istedet......
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 20. juli 2008 #2 Skrevet 20. juli 2008 Ja ja..... sånn kan det gå. Og hun har stor forståelse fra meg i hvertfall. Nå er jo jeg det man kaller "godt voksen". Men jeg har altså en mamma som er samboer med en jeg aldri vil få et nært forhold til...... Og om de skulle finne på å gifte seg.......veeeeeel da er jeg rimelig usikker på om jeg hadde orket og involvere meg....... Hvorfor???? Nei ikke spør meg...... Men greia er vel den at tenåringen din er mer enn gammmel nok til å ta slike avgjørelser. Og det er i hvertfall ikke ditt problem. Går ut i fra at du couldn`t care less.... om han gifter seg eller ikke. Og som du selv sier, så er nok dette hennes stille protest. For jeg er ikke i tvil om at hvis du skulle gifte deg, så hadde hun nok spurt om å få være brudepike......nemlig!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. juli 2008 Det er nok som du sier, hun er gammel nok til å ta avgjørelsen selv:-D Heldigvis om jeg får si det.....og når det gjelder meg så har du helt rett ja, I couldnt care less........selv om det hadde vært fint om hun hadde hatt en annen opplevelse av situasjonen.......... Jeg tror nok hun hadde blitt med om jeg og sambo hadde giftet oss ja:-) Men det er ikke aktuelt, for jeg har det bra med å leve i synden jeg;-D Har jo vært gift i maaaaange år tidligere må skjønne......hele 10 av 14 faktisk!! Ikke dårlig, med tanke på hvor uuuung jeg er........trallalalalaaa....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå